  • Data: 2002-05-16 12:25:01
    Temat: Re: 0 % od banku - mała rewolucja
    Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo ten procent to jest fetysz, na który łapią się klienci.

    Jestem krótko na tej grupie ale takich bredni to dawno nie slyszałem.
    Bank który nie daje procentów to tak jak piwo też bez procentów.
    To, ze w niektórych bankach jest 1% znaczy nic, bo w innych jest np 8% (mBank)
    to ludzie decyduja gdzie dają pieniadze. To, że sa opłaty tez nic nie znaczy,
    są bannki w których ich nie ma. To, ze państwo okrada obywateli z oszczednosci
    tez jest nienormalne.
    Takie durne postulaty jak wasze są chyba z innego swiata.
    Bo w normalnym świecie gdzie panuje wolny rynek i konkurencja powierzajac
    bankowi pieniądze oczekuję, że odda mi wiecej niż włozyłem. Tak było od zawsze.
    Ale jest coraz więcej ludzi 'inaczej myślacych', więc nie dziwota, ze padają
    takie postulaty...

    Bez obrazy..

    Janek
    PS
    Polecam załozenie konta w mBanku, proszę podac mój numer 03106842
    a byc może uda mi się coś wygrać.