  • Data: 2002-05-18 21:50:38
    Temat: Re: 0 % od banku - mała rewolucja
    Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wtedy banki pójdą z torbami. Ten procent, który nam dają i tak odrabiają na
    > udzielonych kredytach a prowije to ich czyst zysk.
    > LeszekR.

    Zgadzam się! A więc zauważ, że konkurencja na wolnym rynku powinna iść w
    kierunku zmniejszenia/wyzerowania opłat a nie dawania "fetysza" w postaci np. 2
    % na koncie vipowskim!! Wystarczy proste założenie - w ciągu miesiąc odsetek
    netto mam 10 zł a prowizji - 20. Czyli co miesiąc tracę 10 zł. Nagroda w
    postaci konta vipowskiego powinna dla mnie być taka, że NIE MAM ODSETEK I NIE
    MAM PROWIZJI czyli jestem 10 zł do przodu wobec zwykłego konta + święty spokój.
    To chyba jasne?

    Maciej Psyk