  • 1. Data: 2012-06-03 11:18:26
    Temat: Wypłata powyżej środków? (Konto<30)
    Od: Piotr <b...@b...pl>

    Witam!

    Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić pewną sytuację? Mam konto < 30 w BZWBK. Mam
    obecnie taki stan konta: Dostępne środki 0,00 zł. Saldo 173 zł.

    Jak patrzę w historię to nie mam tam jeszcze naliczonej opłaty 200 zł, a
    taką kwotę płaciłem kartą.
    Dziwi mnie to strasznie... Czy może być tak, że będę miał saldo ujemne?

    Czy może być z tym problem? Martwię się, bo kupowałem bon dla dziewczyny
    jako prezent na zabiegi u kosmetyczki. Mam wydruk-potwierdzenie, że
    zapłaciłem. Czy może być tak, że potem mi cofną tą opłatę, bo jednak nie
    mam środków??? Nie chciałbym by wyszła taka głupia sytuacja.

    Proszę o odpowiedź

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2012-06-03 13:29:50
    Temat: Re: Wypłata powyżej środków? (Konto<30)
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > zapłaciłem. Czy może być tak, że potem mi cofną tą opłatę, bo jednak nie
    > mam środków??? Nie chciałbym by wyszła taka głupia sytuacja.

    Cofnięcie tej płatności nie wchodzi w rachubę, natomiast warto byłoby
    wpłacić/przelać na rachunek w poniedziałek 27 zł, zanim transakcja się
    rozliczy, aby uniknąć niedozwolonego salda ujemnego, co może skutkować
    jakimiś opłatami/odsetkami/whatever.

  • 3. Data: 2012-06-03 13:33:37
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "Piotr" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zapłaciłem. Czy może być tak, że potem mi cofną tą opłatę, bo jednak nie
    > mam środków??? Nie chciałbym by wyszła taka głupia sytuacja.

    jak przeszło, to przeszło - ja akurat od bzwbk trzymam się z daleka, ale jak
    masz kwit, to się o nic nie marchw.

    pozdro

  • 4. Data: 2012-06-03 14:17:34
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > jak przeszło, to przeszło - ja akurat od bzwbk trzymam się z daleka, ale
    > jak masz kwit, to się o nic nie marchw.
    >
    > pozdro

    niczego nie cofną, będziesz miał saldo debetowe (transakcja była
    offline?) i najlepiej przelej kilkadziesiąt PLN, aby na koncie debet nie
    powstał, bo od razu bank odsetki od niedozwolonego debetu naliczy...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2012-06-03 15:11:52
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Piotr wrote:

> [...]
    > wydruk-potwierdzenie, że zapłaciłem. Czy może być tak, że potem mi
    > cofną tą opłatę, bo jednak nie mam środków??? Nie chciałbym by wyszła

    Bierz dziewczynę - jak już będzie wypiękniona.
    Saldo jest w tym momencie sprawą drugorzedną.