  • 1. Data: 2002-09-25 11:21:32
    Temat: Stopy w dol o 0,5 pp
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    RPP obniżyła stopy o 50 pb, główna spada do 7,5 proc.
    WARSZAWA (Reuters) - Rada Polityki Pieniężnej (RPP) obniżyła stopy procentowe o 50
    punktów bazowych. Główna stopa rynkowa wynosić
    będzie 7,5 procent, poinformował w środowym komunikacie Narodowy Bank Polski (NBP).
    Nastawienie RPP pozostało neutralne.

    Główna stopa rynkowa, czyli minimalna stopa 28-dniowych operacji otwartego rynku
    wynosić będzie nie mniej niż 7,5 procent wobec
    8,0 procent przed obniżką, stopa redyskontowa weksli 8,5 procent wobec 9,0 procent,
    lombardowa 10,0 procent wobec 10,5 procent,
    podał NBP.

    Stopa oprocentowania lokaty terminowej przyjmowanej przez NBP od banków wynosić
    będzie 5,0 procent wobec 5,5 procent przed
    obniżką.

    "Rada utrzymała neutralne nastawienie w polityce pieniężnej" - podał NBP.
    Analitycy byli podzieleni, co do tego czy RP obniży stopy w tym miesiącu.
    Decyzje Rady wchodzą w życie od 26 września. Konferencja prasowa po posiedzeniu
    RPP została zwołana na godzinę 16.00.

    za bankier.pl
    teraz ciekawe kiedy mbank obnizy :-)

    ja stawiam na komunikat w piatek ok 13 ;-)
    emax do 6,50, ekonto do 5,75

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 2. Data: 2002-09-25 11:55:18
    Temat: Re: Stopy w dol o 0,5 pp
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > teraz ciekawe kiedy mbank obnizy :-)
    >
    > ja stawiam na komunikat w piatek ok 13 ;-)

    nie masz co stawiac, to jest pewne jak w mBanku, ze poinformuja wtedy o
    zmianie oprocentowania od niedzieli albo poniedzialku ;-)

    > emax do 6,50, ekonto do 5,75

    A moze jestes w Zarzadzie mBanku.
    Zobaczymy w piatek ;-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-09-25 17:29:41
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Eeeeee tam, ja mam nadzieje, ze multi obnizy znowu kredyt w ROR :DD