  • 1. Data: 2002-09-25 11:24:16
    Temat: Jak się robi przelewy elektroniczne?
    Od: "Mirosław" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Chodzi mi o to jak zrobić poprawną w mBanku definicję przelewu lub
    przelew jednorazowy.
    Załóżmy, że chcę zrobić opłaty za komórkę i...
    - wybieram tytuł OK
    - wpisuję nr konta - jak? na przekazach mam jakiś dziwny nr 23cyfrowy - mam
    wpisać bez spacji kresek itp.
    - Jak zidentyfikują mnie w sieci komórkowej? trzeba coś pisać w komentarzach
    np opłata za fakturę nr ....

    Jeśli odpowiedzi są na stronie mBanku to sory ale nie mogłem się doszukać, w
    FAQ są tylko lakoniczne odpowiedzi a wiem, że niektórzy mieli problemy.

    --
    Mirosław P.
    p...@p...fm

  • 2. Data: 2002-09-25 11:34:05
    Temat: Odp: Jak się robi przelewy elektroniczne?
    Od: "sitting target" <k...@s...pl>

    Użytkownik Mirosław <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ams6b9$bcb$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > FAQ są tylko lakoniczne odpowiedzi a wiem, że niektórzy mieli problemy.

    np. w Plusie na każdej fakturze nr konta różnił się ostatnimi 3 cyframi, po
    konsultacji z BOKiem okazalo sie ze mozna je pominac - dla nich wygoda bo ob
    razu odpowiednio jest zaksiegowane dla klienta niekoniecznie, vide przelew
    zdefiniowany. Po obcieciu tych 3 cyfr nr rachunku jest i tak zakonczony nr
    abonenta.

  • 3. Data: 2002-09-25 11:36:33
    Temat: Re: Jak się robi przelewy elektroniczne?
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Mirosław" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - wybieram tytuł OK
    > - wpisuję nr konta - jak? na przekazach mam jakiś dziwny nr 23cyfrowy -

    Numer w standardzie NRB to ciag 26 cyfr XXYYYYYYYYZZZZZZZZZZZZZZZZ
    ewentualnie jest przedstawiany graficznie z podzialem na czworki: XX YYYY
    YYYY ZZZZ ZZZZ ZZZZ ZZZZ.
    W przypadku standardu NRB podajesz numer ciagiem bez spacji

    Natomiast jezeli format jest stary to podajesz numer w postaci:
    XXXXXXXX- i dalej jak masz na fakturze z kreskami lub bez
    XXXXXXXX - to 8 cyfrowy numer rozliczeniowy banku.

    Co do tytulu przelewu to skontaktuj sie z operatorem (BOK) i spytaj co jest
    dla nich wazne, czy numer faktury, czy numer klienta, albo moze nic bo numer
    konta jest twoim indywisdualnym numerem, choc lepiej zawsze cos podac aby
    nie bylo watpliwosci za co jest dany przelew.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-09-25 21:53:34
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    > - Jak zidentyfikują mnie w sieci komórkowej? trzeba coś pisać w
    komentarzach
    > np opłata za fakturę nr ....

    zależy w jakiej sieci. Ja wpisywałem nr telefonu w Erze i było ok. Dodam, że
    telefon nie jest na mnie :)

    Stryket