  • 1. Data: 2002-09-25 12:05:43
    Temat: Subkonta w e-bankach.
    Od: "JM" <n...@p...pl>

    Witam !

    Czy może ktoś wie, który z e-banków umożliwia zakładanie subkont, do swojego
    rachunku podobnie jak to jest możliwe w Inteligo? Subkonta w Inteligo są po
    prostu mało funkcjonalne do obsługi większej ilości kont np. kilkuset.
    Dotyczy to rachunku firmowego.

    ---
    Ten e-mail jest wolny od wirusów. Sprawdzono za pomocą programu AVG.

  • 2. Data: 2002-09-25 12:17:31
    Temat: Re: Subkonta w e-bankach.
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    po
    > prostu mało funkcjonalne do obsługi większej ilości kont np. kilkuset.

    O bankach internetowych zapomnij. JEsli juz to zobacz jakis system home
    bankingu (praktycznie w kazdym banku jest).
    zobac zmoze tez BREsok www.bre.pl - cos powinno byc

  • 3. Data: 2002-09-25 12:19:41
    Od: i...@w...pl

> [...]
    > prostu mało funkcjonalne do obsługi większej ilości kont np. kilkuset.

    system, na którym funkcjonuje mBank (i MultiBank) nie pozwala na zakładanie
    subkont.

    pzdr.
    cougar

  • 4. Data: 2002-09-25 12:26:15
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"

    > O bankach internetowych zapomnij. JEsli juz to zobacz jakis system home
    > bankingu (praktycznie w kazdym banku jest).
    > zobac zmoze tez BREsok www.bre.pl - cos powinno byc

    poniewaz zdarza mi sie placic na takie indywidualne konta (Ving, TPSA ...)
    to zauwazylem ze takie sztuczki umozliwia CITI
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-09-25 17:28:20
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Potwierdzam. W BRE mozna do jednego rachunku miec 99 subkont. Moga byc ardzo
    rozne: karciane, walutowe, lokacyjne, a do tego overnight'y i takie tam
    :-))) A nie musi byc BRESOK, moze byc interBRESOK - internetowy- dostep i
    jeden token jest za free.

    Pzd

  • 6. Data: 2002-09-25 17:29:47
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > :-))) A nie musi byc BRESOK, moze byc interBRESOK - internetowy- dostep i
    > jeden token jest za free.

    tego mialem wlasnie na mysli :)