  • 1. Data: 2012-08-26 20:23:15
    Temat: Raiffaisen - kiedy zamkną konto?
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    Mam pytanie do tych którzy zamykali rachunek w Raiffaisen? Mianowicie, kiedy
    dokładnie nastąpiło zamknięcie konta: w miesiąc od zlecena zamknięcia (tak
    by wynikalo z regulaminu) czy może z końcem miesiąca kalendarzowego w ktorym
    mija ten mesiąc czy też jeszcze inaczej? Mieliście jakieś kłopoty z
    zamknięciem?
    U mnie sytuacja jest taka, że zlecilem zamknięcie konta (w placówce) 24
    lipca, czyli konto powinno zostać zamknięte 23 lub 24 sierpnia (zależy jak
    ten miesiac liczą) tymczasem konto nadal jest aktywne. Taka sama sytuacja
    jest z kontem mojej żony.

    Przemek

  • 2. Data: 2012-08-26 22:37:03
    Temat: Re: Raiffaisen - kiedy zamkną konto?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miesiac liczą) tymczasem konto nadal jest aktywne. Taka sama sytuacja jest z

    Umowa wypowiedziana 12 lipca. 14 sierpnia popołudniu brak mozliwości
    zalogowania. Czyli chyba zamknięte.

  • 3. Data: 2012-08-27 17:32:05
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-08-26 20:23, Przemek pisze:
    > U mnie sytuacja jest taka, że zlecilem zamknięcie konta (w placówce) 24
    > lipca, czyli konto powinno zostać zamknięte 23 lub 24 sierpnia (zależy jak
    > ten miesiac liczą) tymczasem konto nadal jest aktywne.

    Miałem to samo i zajrzałem do placówki. Mała konsternacja, telefon na
    helpdesk i informacja, że następnego dnia zamkną konto bo 'coś się samo
    nie zamknęło'. Po powrocie do domu już nie mogłem się zalogować. A żeby
    było śmieszniej to obsługa twierdziła, że logować będę się mógł zawsze,
    tylko nie będzie produktów widać - na szczęście w tą bajkę nie uwierzyłem ;)

  • 4. Data: 2012-08-27 20:02:17
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    Użytkownik "osa" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > było śmieszniej to obsługa twierdziła, że logować będę się mógł zawsze,
    > tylko nie będzie produktów widać - na szczęście w tą bajkę nie uwierzyłem

    Moje konto chyba dzisiaj zamknęli bo nie moge się zalogować, natomiast konto
    żony (dyspozycja zamkniecia z tego samego dnia) nadal jest a zniknęło tylko
    konto oszczędnościowe. Jakieś cuda w tym banku wyprawiają.
    Poczekam jeszcze kilka dni i jak się nic nie zmini to trzeba będzie
    interweniować.

  • 5. Data: 2012-08-27 21:20:31
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-08-27 20:02, Przemek pisze:>
    > Moje konto chyba dzisiaj zamknęli bo nie moge się zalogować, natomiast konto
    > żony (dyspozycja zamkniecia z tego samego dnia) nadal jest a zniknęło tylko
    > konto oszczędnościowe. Jakieś cuda w tym banku wyprawiają.

    Mnie tam przy zamykaniu najbardziej rozbawili tym, że trzeba podać konto
    do zwrotu środków i jak ktoś nie ma drugiego to nie zamknie...
    przynajmniej w oddziale przy pomocy bankiera ;) zostaje pismo bo
    przecież zamknąć muszą. Bankier sam się z tego śmiał i zaproponował
    wpisanie rachunków na krzyż: zamknięcie KO z przelewem na ROR i
    zamknięcie ROR z przelewem na KO. Wtedy system wydrukował druczki :)

  • 6. Data: 2012-08-27 21:27:45
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    osa napisał(a) :

> [...]
    > wpisanie rachunków na krzyż: zamknięcie KO z przelewem na ROR i
    > zamknięcie ROR z przelewem na KO. Wtedy system wydrukował druczki :)

    Dziwne. Powinien zawiesić się :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 7. Data: 2012-08-27 22:03:40
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-08-27 21:27, Zbynek Ltd. pisze:

    > Dziwne. Powinien zawiesić się :-D

    Eeee tam ;) Zrobili w polu na numer rachunku tylko kontrolę pustego pola
    i (może!) poprawności IBAN ;)

  • 8. Data: 2012-08-27 22:32:44
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

> [...]
    > rachunków na krzyż: zamknięcie KO z przelewem na ROR i zamknięcie ROR z
    > przelewem na KO. Wtedy system wydrukował druczki :)

    Po telefonie na infolinię okazało się, że w systemie jest tylko dyspozycja
    zamknięcia konta oszczednościowego, a nie ma dyspozycji zamknięcia konta
    głównego czyli Pani w placówce przyjmując dyspozycję coś pop....ła i źle
    wklepała do systemu. Oczywiście na infolinii zaproponowano przyjęcie nowej
    dyspozycji zamknięcia rachunku - znowu z miesięcznym terminem wypowiedzenia
    i dopiero po stanowczym odrzuceniu takiego rozwiązania przyjęła dyspozycję w
    trybie "pilnym" ale kiedy konkretnie konto będzie zamknięte tego nie była w
    stanie powiedzieć.
    O "profesjoanlizmie" pracownikow tego banku świadczy też to, że na pytanie
    czy przedłużenie zamykania konta o kolejny miesiąc nie wiązałoby się z
    jakimikolwiek kosztami panienka z infolinii odpowiedziała stanowczo - "nie",
    a gdy żona stwierdzila, że jest przecież opłata za kartę za kolejny miesiąc
    uslyszała "ano tak". Żenada.

  • 9. Data: 2012-08-27 22:40:42
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-08-27 22:32, Przemek pisze:
> [...]
    > zamknięcia konta oszczednościowego, a nie ma dyspozycji zamknięcia konta
    > głównego czyli Pani w placówce przyjmując dyspozycję coś pop....ła i źle

    Czy kogoś to dziwi? Mam ostatnio nieodparte wrażenie, że tym kraju
    załatwienie najprostszej sprawy bez komplikacji jest niemożliwe...

> [...]
    > trybie "pilnym" ale kiedy konkretnie konto będzie zamknięte tego nie była w

    Jeśli macie kopię wypowiedzenia to już problem Raifiego żeby tę
    dyspozycję wcielić w życie ;)

> [...]
    > a gdy żona stwierdzila, że jest przecież opłata za kartę za kolejny miesiąc

    Standard w obsłudze klienta dowolnego przedsiębiorcy świadczącego usługi
    na terenie tego kraju... niestety...

  • 10. Data: 2012-08-27 22:53:31
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    > Jeśli macie kopię wypowiedzenia to już problem Raifiego żeby tę dyspozycję
    > wcielić w życie ;)

    Oczywiście mamy kopię wypowiedzenia ale jego wyegzekwowane wiązać się będzie
    pewnie z kolejną wycieczką do oddziału bo przecież w systemie tej dyspozycji
    nie ma, a Pani na infolinii nie dysponuje numerem faxu na który możnaby tą
    kopię wysłać (sic!).
    I tu kolejny kwiatuszek - na stronie internetowej Rajfiego można sobie
    znaleźć adresy placówek ale nie ma do nich żadnych numerów telefonów -
    jedyny numer kontaktowy to infolinia. A wiec albo osobista wycieczka do
    oddzialu albo kolejny telefon na infolinie gdzie Pani przecież "przyjmuje
    tylko dyspozycje klientów ale nie ma wpływu na to co się dalej z nimi
    dzieje" i kółko się zamyka.