  • 11. Data: 2012-08-27 23:12:54
    Temat: Re: Raiffaisen - kiedy zamkną konto?
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-08-27 22:53, Przemek pisze:
    > Oczywiście mamy kopię wypowiedzenia ale jego wyegzekwowane wiązać się będzie
    > pewnie z kolejną wycieczką do oddziału bo przecież w systemie tej dyspozycji
    > nie ma, a Pani na infolinii nie dysponuje numerem faxu na który możnaby tą
    > kopię wysłać (sic!).
    > I tu kolejny kwiatuszek - na stronie internetowej Rajfiego można sobie
    > znaleźć adresy placówek ale nie ma do nich żadnych numerów telefonów -
    > jedyny numer kontaktowy to infolinia.

    Ta praktyka wielu firm również mnie wkurza, nie da się dodzwonić do
    placówki, a jedynie na deziformację ogólnopolską. Na stronie
    http://www.raiffeisen.pl/kontakt/dane-adresowe masz fax do nich, może
    tam wyślij?

    > A wiec albo osobista wycieczka do
    > oddzialu albo kolejny telefon na infolinie gdzie Pani przecież "przyjmuje
    > tylko dyspozycje klientów ale nie ma wpływu na to co się dalej z nimi
    > dzieje" i kółko się zamyka.

    To może wyślij mailem reklamację niezrealizowania dyspozycji do Raifiego
    załączając skan pisma i niech się gimnastykują, żeby to wprowadzić?

  • 12. Data: 2012-08-27 23:23:36
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    > To może wyślij mailem reklamację niezrealizowania dyspozycji do Raifiego
    > załączając skan pisma i niech się gimnastykują, żeby to wprowadzić?

    Jeżeli w ciągu najbliższych kilku dni nie zamkną konta to pewnie tak zrobię,
    tylko że zgodnie z regulaminem Rajfiego termin rozpatrzenia reklamacji to -
    30 dni :-)

  • 13. Data: 2012-08-27 23:47:18
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-08-27 23:23, Przemek pisze:

    > Jeżeli w ciągu najbliższych kilku dni nie zamkną konta to pewnie tak zrobię,
    > tylko że zgodnie z regulaminem Rajfiego termin rozpatrzenia reklamacji to -
    > 30 dni :-)

    No ale Ciebie to już jakby nie obchodzi ile będą się z tym bujać :)
    Zgodnie z dyspozycją rozstajesz się z nimi po miesiącu do wniosku o
    zamknięcie rachunku.