eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRaiffaisen - kiedy zamkną konto? › Re: Raiffaisen - kiedy zamkną konto?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!eternal-september.org!feede
    r.eternal-september.org!mx04.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: osa <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raiffaisen - kiedy zamkną konto?
    Date: Mon, 27 Aug 2012 22:40:42 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 27
    Message-ID: <k1gm1v$5i2$5@dont-email.me>
    References: <k1dpqb$2sh$1@mx1.internetia.pl> <k1g3va$hd5$1@dont-email.me>
    <k1gcu4$g28$1@mx1.internetia.pl> <k1ghbj$5i2$3@dont-email.me>
    <k1glo6$epp$1@mx1.internetia.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 27 Aug 2012 20:41:35 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx04.eternal-september.org;
    posting-host="a4a54f8d848e9b1fe6c505b2f3902b94"; logging-data="5698";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/sPYuedJJr8GPBckpwWAwH"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:14.0) Gecko/20120713
    Thunderbird/14.0
    In-Reply-To: <k1glo6$epp$1@mx1.internetia.pl>
    Cancel-Lock: sha1:aSHyZjU5HfUuUxDymWXzEOoE0CI=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:578314
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-08-27 22:32, Przemek pisze:
    > Po telefonie na infolinię okazało się, że w systemie jest tylko dyspozycja
    > zamknięcia konta oszczednościowego, a nie ma dyspozycji zamknięcia konta
    > głównego czyli Pani w placówce przyjmując dyspozycję coś pop....ła i źle
    > wklepała do systemu.

    Czy kogoś to dziwi? Mam ostatnio nieodparte wrażenie, że tym kraju
    załatwienie najprostszej sprawy bez komplikacji jest niemożliwe...

    > Oczywiście na infolinii zaproponowano przyjęcie nowej
    > dyspozycji zamknięcia rachunku - znowu z miesięcznym terminem wypowiedzenia
    > i dopiero po stanowczym odrzuceniu takiego rozwiązania przyjęła dyspozycję w
    > trybie "pilnym" ale kiedy konkretnie konto będzie zamknięte tego nie była w
    > stanie powiedzieć.

    Jeśli macie kopię wypowiedzenia to już problem Raifiego żeby tę
    dyspozycję wcielić w życie ;)

    > O "profesjoanlizmie" pracownikow tego banku świadczy też to, że na pytanie
    > czy przedłużenie zamykania konta o kolejny miesiąc nie wiązałoby się z
    > jakimikolwiek kosztami panienka z infolinii odpowiedziała stanowczo - "nie",
    > a gdy żona stwierdzila, że jest przecież opłata za kartę za kolejny miesiąc
    > uslyszała "ano tak". Żenada.

    Standard w obsłudze klienta dowolnego przedsiębiorcy świadczącego usługi
    na terenie tego kraju... niestety...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1