  • 1. Data: 2012-05-10 16:13:27
    Temat: ocena ryzyka kredytowego
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Tak sobie czytam "Formularz informacyjny dotyczący kredytu
    konsumenckiego", ktory przyslal mi mBąk razem z umową.

    http://img716.imageshack.us/img716/1015/beznazwyhw.p
    ng

    Przepraszam, ze to obrazek, ale z ich pdfa nie da sie kopiowac.

    Ciekawostka, bo takiego dokumentu nie dostaje sie przy odmowie i nie
    wiedzialem, ze musza poinformowac, w ktorych bazach sprawdzali i czego
    sie dowiedzieli.

    A skoro mam prawo do otrzymania takiej informacji to ciekawe jaka ona
    bedzie - pewnie:
    a) "zostal pan zweryfikowany pozytywnie"
    b) "zostal pan zweryfykowany negatywnie"
    Chociaz okreslenie "wyniki przeprowadzonej weryfikacji" jest dosc szerokie.

    Spotkal sie ktos z tym juz?

  • 2. Data: 2012-05-11 09:42:11
    Temat: Re: ocena ryzyka kredytowego
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 maja 2012 16:13:27 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:

    > Ciekawostka, bo takiego dokumentu nie dostaje sie przy odmowie

    Możesz dostac taki dokument przy odmowie jesli zechcesz. Normaalnie informują ze jest
    odmowa i bank robi notatke ze poinformaował klienta dnia tego i tego o tej godzinie.

    > i nie
    > wiedzialem, ze musza poinformowac, w ktorych bazach sprawdzali i czego
    > sie dowiedzieli.

    W których bazach sprawdzali poinformuja, czego sie dowiedzieli juz chyba nie musza
    informować.
    Dostaniesz info- "sprawdzono w wewnętrznej bazie banku oraz BIK, decyzja negatywna,
    ocena ryzyka kredytowego ble ble ble"

> [...]
    > b) "zostal pan zweryfykowany negatywnie"
    > Chociaz okreslenie "wyniki przeprowadzonej weryfikacji" jest dosc szerokie.

    J.w