  • 1. Data: 2012-05-10 10:45:00
    Temat: Konkurs Multibanku.
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Biorąc pod uwagę, że w pierwszej turze było 100 czytników do rozdania,
    to chyba konkurs nie cieszył się dużym zainteresowaniem :)
    http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=588
    13

    KJ
    PS. nie mam nic wspólnego z multibankiem poza tym, że jestem ich
    klientem :)

    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

  • 2. Data: 2012-05-10 10:51:32
    Temat: Re: Konkurs Multibanku.
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10.05.2012 10:45, Kamil Jońca pisze:
> [...]
    13

    > KJ
    > PS. nie mam nic wspólnego z multibankiem poza tym, że jestem ich

    A w mBąku 21 rozdali. LOL.

  • 3. Data: 2012-05-10 11:07:18
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-05-10, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Biorąc pod uwagę, że w pierwszej turze było 100 czytników do rozdania,
    > to chyba konkurs nie cieszył się dużym zainteresowaniem :)
    > http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=588
    13

    Mi nie chcą karty dać. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2012-05-10 12:46:03
    Od: luc <b...@g...net>

    On 10 Maj, 11:07, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > On 2012-05-10, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    813

    > Mi nie chcą karty dać. :)

    Łączę się w bólu. A myk ze zmianą typu karty nie przejdzie :-(

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 5. Data: 2012-05-10 14:22:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Mi nie chcą karty dać. :)

    Chcą dać ci K3G.

    http://swiatczytnikow.pl/darmowy-internet-na-kindle-
    3g-16-pytan-i-odpowiedzi/

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-05-10 15:34:47
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10.05.2012 11:07, Wojciech Bancer pisze:
    > [...]
    13

    > Mi nie chcą karty dać. :)

    Mnie tez nie chcieli. Juz prawie zrezygnowalem. Zlozylem dzis n-ty
    wniosek i przeszedl z automatu. Kindelku przybywaj! :)

  • 7. Data: 2012-05-10 15:52:50
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-05-10, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    [...]

    > Mnie tez nie chcieli. Juz prawie zrezygnowalem. Zlozylem dzis n-ty
    > wniosek i przeszedl z automatu. Kindelku przybywaj! :)

    No tylko ja nie mam teraz możliwości wypełnienia wniosku o kartę poprzez
    OdC. Jak dostałem odmowę, to mi ta opcja zniknęła. :( Chyba się przejadę
    i pogadam z kimś z mojego oddziału. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2012-05-10 15:58:37
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10.05.2012 15:52, Wojciech Bancer pisze:

    > No tylko ja nie mam teraz możliwości wypełnienia wniosku o kartę poprzez
    > OdC. Jak dostałem odmowę, to mi ta opcja zniknęła. :( Chyba się przejadę
    > i pogadam z kimś z mojego oddziału. :)

    To jest wlasnie ciekawe, bo mnie tez kiedys znikaly. A teraz w ciagu
    miesiaca (odkad ta promocja sie pojawila) zlozylem hmmm... 5 wnioskow i
    procedura uproszczona dalej wisiala, nawet kwoty i daty sie zmienialy.
    Jakis tydzien temu zniknela na 2 dni i znow sie pojawila. Dzis dostalem
    odmowe z przedwczorajszego wniosku, po 5 minutach zlozylem nowy wniosek,
    ktory przeszedl ;) Ale przeszedl tylko dlatego, ze nareszcie wysoki
    limit VP przestal mi tak bardzo obciazac zdolnosc. Szczegoly opisalem w
    watku osy ponizej. Szkoda, ze tyle im z tym zeszlo, bo zalapalbym sie
    jeszcze na te ture...

  • 9. Data: 2012-05-11 12:05:13
    Od: " " <a...@g...pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):

    > Biorąc pod uwagę, że w pierwszej turze było 100 czytników do rozdania,
    > to chyba konkurs nie cieszył się dużym zainteresowaniem :)
    > http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=588
    13

    Chętnie skorzystałbym z tej promocji - czy potrzebne jest konto Aquarius żeby
    zawnioskować o kartę?

  • 10. Data: 2012-05-11 15:20:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@g...pl> joio8p$ple$...@i...gazeta.pl

    13

    Oto lista szczęśliwców, którzy zamówili kartę World MasterCard Aquarius
    i wysłali najszybciej SMSa w odpowiedzi na Konkurs nie z tego świata:

    MICHAŁ DANIEL APANOWICZ - WARSZAWA
    TOMASZ MAREK BRYJA - WROCŁAW
    MATEUSZ ŁUKASZ DZIAŁAK - SUCHEDNIÓW
    MARCIN BOGDAN FILIPEK - SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI
    BARTŁOMIEJ RYSZARD INSZCZAK - BYDGOSZCZ
    PAWEŁ JAROCKI - GDYNIA
    REMIGIUSZ SŁAWOMIR JAROS - BOGUMIŁOWICE
    MARCIN AUGUSTYN JAWOREK - SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE
    KAMIL ŁUKASZ JOŃCA - WARSZAWA
    JACEK JÓZEF KACZMAREK - PRUSZKÓW
    RAFAŁ BŁAŻEJ KANTEL NAJDER - POZNAŃ
    SEBASTIAN KORZEKWA - GLIWICE
    JAROSŁAW ADAM KOTUŁA - LUBLIN
    ADRIAN JAKUB KUROWSKI - WARSZAWA
    KILLION MUNZELE MUNYAMA - KAMIENIEC POZNAŃSKI
    PIOTR ADAM WORONOWICZ - BYDGOSZCZ
    TOMASZ MARIUSZ WOŹNIAK - CZĘSTOCHOWA
    DARIUSZ ZBIGNIEW ZACHARIASZ - SOSNOWIEC

    Gratulujemy i zachęcamy do wzięcia udziału w kolejnych edycjach!
    Najbliższy dzień wysyłania SMSów już 14.05.2012r.

    > Chętnie skorzystałbym z tej promocji - czy potrzebne jest konto
    > Aquarius żeby zawnioskować o kartę?

    Ja bym wolał, aby dawali Kindle z 3G.

    http://swiatczytnikow.pl/darmowy-internet-na-kindle-
    3g-16-pytan-i-odpowiedzi/

    A najlepiej -- z 3G i dotykowym ekranem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'