  • 1. Data: 2003-07-03 08:05:28
    Temat: RE: Uwaga ! na kafejki internetowe
    Od: w...@w...pl (Wojciech Frabinski)

    > 1. za to wszystkie widac w "Panel sterowania / Narzedzia
    > administracyjne / Usługi" i ewentualne uslugi (programy
    > dzialajace w tle) co do ktorych ma sie watpliwosci mozna
    > smialo wylaczyc.[...]4. wykrycie programu szpiegujacego klawiature i
    > jego neutralizacja jest rownie prosta (jesli nie prostrza),
    > co napisanie takiego programu.

    Chyba zapominasz, ze user w kawiarence może mieć moczno ograniczone
    uprawnienia.
    Może nawet do zwyklego menadzera zadan nie mieć dostepu. Na miejscu
    kogos bawiacego się
    W key logery zadbalbym o odpowiednie ustawienie uprawnien.

    Wojtek Frabinski

  • 2. Data: 2003-07-04 08:27:25
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > Chyba zapominasz, ze user w kawiarence może mieć moczno ograniczone
    > uprawnienia.
    > Może nawet do zwyklego menadzera zadan nie mieć dostepu. Na miejscu
    > kogos bawiacego się
    To prawda, ze tak moze być. Na moje szczęście (nieszczęście) jestem
    programistą więc wiem jak obchodzi się (zresztą dość marne) zabezpieczenia i
    jak można uzyskać informację co w systemie piszczy.

    BTW wiecie, że są jeszcze w polsce systemy UNIX'owe do których można się
    włamać posiadając jedynie zwykłą przeglądarkę internetową?

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej