  • 1. Data: 2003-07-03 07:56:28
    Temat: BOS - czy on-line?
    Od: "TeeS" <y...@p...onet.pl>

    Witam,
    Szukam banku pod katem wyplat z bankomatow (wszystkie bankomaty w kraju - w
    tym obce - darmowe lub bardzo tanie). Myslalem o VW, ale brak
    natychmiastowej aktualizacji stanu konta po jej przeprowadzeniu mnie
    zniechecil. Na placu boju pozostal Bank Ochrony Srodowiska (Fortis za
    drogi) - ale wlasnie, jak wyglada sprawa aktualizacji stanu konta? I czy w
    koncu mozna sobie pogadac z konsultantem - z tego co pamietam bylo "opcja
    chwilowo niedostepna"?

    Pzdr,
    --
    TeeS

    -- Uwaga na pułapkę w adresie e-mail ! --

  • 2. Data: 2003-07-03 08:14:38
    Temat: Re: BOS - czy on-line?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    TeeS wrote:
> [...]
    > stanu konta? I czy w koncu mozna sobie pogadac z konsultantem - z
    > tego co pamietam bylo "opcja chwilowo niedostepna"?

    Jesli Fortis jest dla Ciebie za drogi (wszystko razem 8 zl
    miesiecznie) to moze daj sobie spokoj?
    Nikt ci nie da nic za darmo.
    Co do BOS - nie maja zintegrowanego systemu informatycznego, dlatego
    nie podejrzewam, zebys dostal to co chcesz....

  • 3. Data: 2003-07-03 08:23:28
    Od: k...@p...onet.pl

    tez aktualizuja 1 raz dziennie saldo w bankomatach. niby maja o 14, ale w
    praktyce to do 18 to robia. jak wplacisz w piatek, to dopiero wieczorem w
    poniedzialek.

  • 4. Data: 2003-07-03 08:57:16
    Od: "TeeS" <y...@p...onet.pl>

    > tez aktualizuja 1 raz dziennie saldo w bankomatach. niby maja o 14, ale w
    > praktyce to do 18 to robia. jak wplacisz w piatek, to dopiero wieczorem w
    > poniedzialek.

    Dzieki.
    A ja mylalem ze tylko staruszek PKO BP jest taki nienowoczesny ;-)

    Pzdr,

  • 5. Data: 2003-07-03 10:56:08
    Od: k...@p...onet.pl

    PKO BP to jest przy BOŚ SA jak Citibank przy Banku Spoldzielczym na wsi ;)
    BOŚ ma za to inne plusy, ktore mi sie podobaja...
    np karta MasterCard charge, z ktorej wyplacam caly limit w bankomacie BOŚ SA i
    nie place za to zadnej prowizji i dodatkowo ta kasa procentuje na koncie w
    jakims banku i na dzien przez uplywem czasu na splate przelewane sa i znowu sie
    limicik odradza. sam zysk ;)))

  • 6. Data: 2003-07-03 11:35:28
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > A ja mylalem ze tylko staruszek PKO BP jest taki nienowoczesny ;-)

    w moim oddziale pko bp, mogę wyjść z banku i wypłacić z bankomatu przed
    momentem wpłacone środki, więc nie jest już tak źle z pko bp, czy oznacza
    to, że są jeszcze oddziały pracujące w jakimś starszym systemie, które nie
    działają w on-line?

    Pozdrawiam,
    MK

  • 7. Data: 2003-07-03 19:38:19
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > Jesli Fortis jest dla Ciebie za drogi (wszystko razem 8 zl
    > miesiecznie)
    przepraszam że tak wskakuje między wódkę a zakąskę ;), ale:
    co masz na myśli pisząc "wszystko razem"? e-pakiet + VE?
    nie bardzo znam ofertę fortisa, byłbym wdzięczny za wskazanie różnic
    (praktycznych) pomiędzy e-pakietem a "srebrnym"
    z góry dzięki
    Paweł

  • 8. Data: 2003-07-03 20:00:21
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Paweł P. wrote:
> [...]
    > nie bardzo znam ofertę fortisa, byłbym wdzięczny za wskazanie różnic
    > (praktycznych) pomiędzy e-pakietem a "srebrnym"

    Tak. VE 1 zl miesiecznie, e-pakiet 7 zl.
    W pakiecie srebrnym wiekszosc rzeczy jest platnych (lacznie z
    przelewami), ale za to masz swojego osobistego opiekuna. (musisz
    zagwarantowac tez wyzsze wplywy - masz VC, ktorej w e-pakiecie nie ma)
    e-pakiet - to wlasnie raczej tylko rachunek pomocniczy do wyplaty na
    przyklad kasy z bankomatow - niestety jako rachunek podstawowy nie
    nadaje sie.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 9. Data: 2003-07-03 20:43:00
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > jakims banku i na dzien przez uplywem czasu na splate przelewane sa i znowu

    I to na prawdę opłaci się ?dla jakiej sumy ?doliczając opłaty za konto?
    Napisz proszę coś więcej w tym temacie.

  • 10. Data: 2003-07-03 21:04:47
    Od: "picia" <e...@k...net.pl>

    Aktualizacja sald odbywa się 2 X dziennie o 14:00 i o 18:00 w systemie
    Polcard odpowiednio około 21:00 i około 0:00

    Pozdrawiam elc