  • 1. Data: 2003-07-26 02:32:27
    Temat: RE: Jakie e-konto do opłat?
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

    > Szukam raczej karty debetowej o funkcjonalnosci karty klasycznej, z
    > kredytowej w pekao jestem zadowolony.

    Tak z ciekawosci to z jakiej kredytowki w Pekao jestes zadowolony ?
    Bo mi tylko oferta MC World Signia wydaje się ciekawa :D.

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@a...net.pl

  • 2. Data: 2003-07-26 22:43:57
    Temat: Re: RE: Jakie e-konto do opłat?
    Od: "Kamil Ratajczyk" <k...@N...gazeta.pl>

    w...@w...pl (Wojtek Frabinski) napisał(a):
    > Tak z ciekawosci to z jakiej kredytowki w Pekao jestes zadowolony ?
    > Bo mi tylko oferta MC World Signia wydaje się ciekawa :D.

    VConcerto - dopoki nie wyplaca sie nia z bankomatu, jest OK
    Zadowolony jestem, poniewaz nie zdarzylo mi sie, by terminal jej nie przyjal
    i to chyba jej najwieksza zaleta ;)

    pozdr. Kamil

  • 3. Data: 2003-07-27 09:05:36
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 26 Jul 2003 22:43:57 +0000 (UTC), "Kamil Ratajczyk"
    <k...@N...gazeta.pl> wrote:

    >VConcerto - dopoki nie wyplaca sie nia z bankomatu, jest OK
    >Zadowolony jestem, poniewaz nie zdarzylo mi sie, by terminal jej nie przyjal
    >i to chyba jej najwieksza zaleta ;)

    Tylko maly szczegol, ze to nie kredytowka :).

    Tak tez myslelem, Pekao ma chyba 5 kredytowek w ofercie ale ani jednej
    "normalnej" :/.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730