  • 1. Data: 2003-07-25 20:33:46
    Temat: Dowcipnisie w Millennium ;)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    2003-07-25 17:15
    UWAGA !
    W związku z prowadzonymi pracami w dniu 25 lipca w godzinach od 18:30 do
    20:30 mogą wystąpić przejściowe trudności w dostępie do systemu Millenet.
    Za wszelkie utrudnienia i niedogodności przepraszamy.

    Taaa - a ja chce sie zalogowac o 22:30 a tu nie ma jak....
    Troche im sie przedluzylo ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-07-25 20:37:58
    Temat: Re: Dowcipnisie w Millennium ;)
    Od: "WaSyL" <wasylek@(nospam)clubbing.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bfs3vo$dd2$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Za wszelkie utrudnienia i niedogodności przepraszamy.
    >

    > Taaa - a ja chce sie zalogowac o 22:30 a tu nie ma jak....

    caly dzien byly problemy ...

  • 3. Data: 2003-07-25 21:03:00
    Od: "WaSyL" <wasylek@(nospam)clubbing.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bfs5st$h9i$1@news.onet.pl...

    > Podpialem sobie rachunek w DM Millennium i chcialem sprawdzic czy juz
    dziala
    > :)

    napisz cos na ten temat na prnews :)

  • 4. Data: 2003-07-25 21:06:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

  • 5. Data: 2003-07-25 21:21:47
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    WaSyL wrote:
    > napisz cos na ten temat na prnews :)

    He, he, he ;)
    Jesli tylko zadziala to w nastepnym wydaniu napisze.
    Dzisiaj po 1,5 roku w koncu udalo mi sie tez w pelni uruchomic rachunek w
    biurze maklerskim. Do tej pory tylko tam obligacje wisialy :)

    OT Rany w Wawie na Kabatach potop...

  • 6. Data: 2003-07-26 07:21:44
    Temat: Dalej nie dziala
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    2003-07-25 17:15
    UWAGA !
    W związku z prowadzonymi pracami w dniu 26 lipca w godzinach od 7:00do 10:00
    mogą wystąpić przejściowe trudności w dostępie do systemu Millenet.
    Za wszelkie utrudnienia i niedogodności przepraszamy.

    Taaa. Zmienily sie tylko godziny,. Szkoda, ze od 20:30 do tej 7 rano tez nie
    dzialalo...
    Zobaczymy kiedy uporaja sie? Mam nadzieje, ze nie w poniedzialek.

  • 7. Data: 2003-07-26 09:00:42
    Temat: Re: Dalej nie dziala
    Od: "WaSyL" <wasylek@(nospam)clubbing.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bft9ul$3vi$1@news.onet.pl...
> [...]
    nie
    > dzialalo...
    > Zobaczymy kiedy uporaja sie? Mam nadzieje, ze nie w poniedzialek.

    Noo, pierwsza taka powazna wtopa ze strony millenetu hyhy

  • 8. Data: 2003-07-26 10:21:06
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    WaSyL wrote:
    > Noo, pierwsza taka powazna wtopa ze strony millenetu hyhy

    Jakas wieksza awaria ;)
    ---
    UWAGA !
    W związku z prowadzonymi pracami w dniu 26 lipca w godzinach od 7:00do 17:00
    mogą wystąpić przejściowe trudności w dostępie do systemu Millenet.
    Za wszelkie utrudnienia i niedogodności przepraszamy.
    ---

    Jakos wydaje mi sie, ze to im sie przedluzy... ;)

  • 9. Data: 2003-07-26 10:23:14
    Od: "Rafi" <onet_op[wytnij _to]@op.pl>

    napisał w wiadomości news:bftkeu$mlp$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Za wszelkie utrudnienia i niedogodności przepraszamy.
    > ---
    >
    > Jakos wydaje mi sie, ze to im sie przedluzy... ;)

    To nie awaria tylko modyfikacja systemu.

    Dodaja nowe funkcje do millenetu.

    Wieczorem ma wszystko działac OK.

  • 10. Data: 2003-07-26 10:57:17
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Rafi wrote:
    > To nie awaria tylko modyfikacja systemu.
    > Dodaja nowe funkcje do millenetu.
    > Wieczorem ma wszystko działac OK.

    Modyfikacja to moze byla wczoraj ;)
    Bo 24 godzinna modyfikacja to juz troche _za dlugo_ zwlaszcza ze godziny
    stary zminialy sie kilkakrotnie - wniosek nie idzie tak jak powinno.
    P.S. A co ciekawgo dodadza?