  • 21. Data: 2013-08-15 09:21:18
    Temat: Re: Qrwa mac!
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    A.L. pisze:

    > Zalozylem konto w Citi Handlowy oczekujac ze bede mogl spokojnie robic
    > pzrelewy zlotowkowe z konta w Polsce na inne konto w Polsce. Przy
    > pomocy Internetu, oczywiscie.
    >
    > Tyle ze bedac w USA.
    >
    > No i fajnie. Wlasnie dzis probowalem. Pojawilo sie okienko: "wpisz
    > numer autoryzacji ktory wyslalismy na twoj telefon". Tyle ze moj
    > telefon lezy w szufladzie w Polsce. W USA uzywam zupelnie innego
    > telefonu, na ktory Citi Handlowy, nawet gdyby wlozyl gacie pzrez
    > glowe, niczego nie wysle.

    Chrzanisz waść... Konto założyłeś, ma ono konkretne warunki, nie są one
    tajemnicą, było trzeba przeczytać regulamin...
    To po pierwsze. A po drugie - zadzwoń na 1-888-872-6418 i zleć przelew
    ustnie. (Tak, to jest darmowy numer.)

    --
    MiCHA

  • 22. Data: 2013-08-15 09:23:21
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    A.L. <a...@a...com> wrote:
    > Zalozylem konto w Citi Handlowy oczekujac ze bede mogl spokojnie robic
    > pzrelewy zlotowkowe z konta w Polsce na inne konto w Polsce. Przy
    > pomocy Internetu, oczywiscie.
    >
    > Tyle ze bedac w USA.

    Ciekawe czy w oddziale Citi w USA możesz zmienić numer telefonu
    do przelewów na inny? Powinno się dać.

    a.

  • 23. Data: 2013-08-15 11:32:37
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-08-15 03:01, A.L. pisze:

    > Dziekuje za porady. Ale mnie interesuje czy jest w Polsce bank w

    Są banki z kartami kodów jednorazowych.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 24. Data: 2013-08-15 13:10:22
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 sierpnia 2013 11:32:37 UTC+2 użytkownik Rafał SP Gil napisał:

    > Są banki z kartami kodów jednorazowych.
    Dokładanie.

    No to i ja się dołączę. Poza ww. bankami, w marmurowych PKO BP i Pekao SA nadal są
    karty kodów jednorazowych jako jedna z opcji autoryzacji przelewów i innych operacji
    w systemie.

    Osobiście polecam Eurokonto Net w Pekao - jest całkowicie darmowe właśnie z opcją
    karty kodów i bez debetówki, bo SMSy autoryzacyjne kosztują w nim po 0,20 zł za
    sztukę. W tej opcji telefon może służyć jedynie do marketingu... (dosyć często
    dzwonią z idiotycznymi ofertami). Sam z niego korzystam jak z darmowego wpłatomatu,
    którego w moim mieście niestety brakuje (kolejek też w nim dużych nie ma).

    Oczywiście bank sam w sobie jest gówniany, ale akurat te konto do przelewów z
    zagranicy bez użycia telefonu powinno w zupełności się nadać.

    No i niech Cię nie zmylą ew. zapewnienia pracowników banku, że już nie ma takiej
    opcji (że nowe konto można tylko otworzyć z SMSsami)- mi też to wmawiano, jednak
    wystarczy nie wziąć żadnej opcji autoryzacji przy zakładaniu konta w oddziale, a
    potem, gdy przyjdzie już PIN do pierwszego logowania (poleconym), samemu zamówić w
    systemie pierwszą kartę kodów jednorazowych (aktywować ją trzeba telefonicznie -
    tylko pierwszą w ten sposób, potem już samemu ostatnim kodem ze starej). Sam tak
    zrobiłem już prawie rok temu, już po tym, kiedy oficjalnie wycofali karty dla nowych
    klientów.

    W PKO też są chyba jeszcze karty kodów, jednak brakuje tam całkowicie bezwarunkowo
    darmowego konta (w Koncie Za Zero trzeba zapewniać miesięczne wpływy).

  • 25. Data: 2013-08-15 16:04:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MK" 520c5f72$0$1257$6...@n...neostrada.pl

    > są takie banki gdzie używasz tokena, np. eurobank.

    Token EB jest jeden i jest gdzie? -- w telefonie oczywiście.
    (do jednego konta nie można mieć kilku tokenów, w kilku telefonach)

    Wymieniasz telefon -- wymieniasz zarazem token, a ja mam za sobą co
    najmniej 5 różnych telefonów, począwszy od roku 2008 (kiedy rozpocząłem
    współpracę z EB) i obok tego miałem kilka awarii tokena, po których
    należało wymienić token...

    Ale token EB to mały ;) problem. Token (też komórkowy) KB doprowadził
    do mojej rezygnacji z usług KB a token (sprzętowy) Optimy został
    powszechnie uznany za gorszy od SMSów.

    -=-

    SMS... PKO za sprawą SMS przesyła szmal -- niestety chyba nasz szmal, nie bankowy. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2013-08-15 16:05:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pws" 1...@g...co

    : Osobiście polecam Eurokonto Net w Pekao

    Osobiście odradzam PeKaO w ogóle. :)

    : Oczywiście bank sam w sobie jest gówniany,

    Więc jak to jest, że polecasz konto w takim banku?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2013-08-15 16:11:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witek" kuhe4b$n01$...@d...me

    > bo?

    Bo co mają gacie do telefonu...

    > idz sie wyspij bo marudny jestes.

    IMO każdy bank w Polsce zezwala na zlecanie lania
    szmalu bez używania połączeń telefonicznych. Via
    tabletowe czy smartfonowe aplikacje chyba w ogóle
    nie ma SMSów itp... Potrzebny jest tylko dostęp do
    netu. Być może są jakieś ograniczenia co do numerów
    IP -- nie wiem tego.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2013-08-15 16:14:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "A.L." j...@4...com

    > Kiepska odpowiedz...

    Dobra. Gdy wyśpisz się, zrozumiesz, że bez telefonicznych
    połączeń możesz zlecać przelewy chyba w każdym ,,polskim''
    banku. W wielu -- możesz zlecać lanie tej forsy, które nawet
    nie masz. ;) (czyli jest w RP tak, jak w USA?)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2013-08-15 16:50:40
    Od: MK <m...@i...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Wrote in message:

    > "MK" 520c5f72$0$1257$6...@n...neostrada.pl

    > Token EB jest jeden i jest gdzie? -- w telefonie oczywiście.
    > (do jednego konta nie można mieć kilku tokenów, w kilku telefonach)

    ja mam token sprzętowy. proponowali mi gsmowy ale podziekowalem :)

    --
    pozdrawiam
    MK

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 30. Data: 2013-08-15 17:04:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MK" 520ceac3$0$1465$6...@n...neostrada.pl

    > ja mam token sprzętowy. proponowali mi gsmowy ale podziekowalem :)

    Za freeko czy za pieniądze masz ten sprzętowy?
    Ja bym wolał wiele telefonicznych. I wolałbym,
    aby komórkowy telefon (z tym samym numerem)
    też mógł być na wielu urządzeniach naraz. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'