  • 1. Data: 2013-08-14 06:36:13
    Temat: Jesteśmy niszą :)
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    Olewają nas...

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Internauci-plotkuja-
    o-bankach-Znamy-czarne-owce-sektora-2911682.html

    a tam:

    Głównym miejscem zamieszczania wątków o bankach były fora internetowe -
    30,82 proc. wpisów. W dalszej kolejności strony internetowe 20,91 proc.,
    Facebook 17,86 proc. i serwisy informacyjne, na których ukazało się
    13,47 proc. postów - podsumowują autorzy raportu.

    ... o wolnym (od reklam), niemoderowanym, nieskrępowanym usenecie ani
    słowa ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-08-14 06:50:28
    Temat: Re: Jesteśmy niszą :)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> writes:

> [...]
    >
    > a tam:
    >
    > Głównym miejscem zamieszczania wątków o bankach były fora internetowe

    Pytanie jak te "fora" zdefiniowali bo taka egospodarka (chyba?) to
    bramka do usenetu. To samo z google groups ...
    Ale zgadzam się o Usenecie mało kto już wie ...
    KJ
    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 3. Data: 2013-08-14 07:31:44
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-14 06:50, Kamil Jońca pisze:

    > Pytanie jak te "fora" zdefiniowali bo taka egospodarka (chyba?) to
    > bramka do usenetu. To samo z google groups ...

    Nnno nie wiem. Googlegroups, owszem - posty są rozpoznawalne po
    poje..nym kodowaniu. :) Ale taka egospodarka, gdyby stamtąd ludzie
    pisali do normalnego usenetu, to chyba byłyby jakoś sygnowane w podpisie
    (a nie tylko w nagłówkach)? Przynajmniej ja bym tak zrobił...

    > Ale zgadzam się o Usenecie mało kto już wie ...
    > KJ

    Zeszła się banda dinozaurów i utyskuje ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 4. Data: 2013-08-14 07:40:22
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

> [...]

    > pisali do normalnego usenetu, to chyba byłyby jakoś sygnowane w
    > podpisie (a nie tylko w nagłówkach)? Przynajmniej ja bym tak zrobił...

    Nie o to mi chodzi. Domyślam się, że oni analizowali to co "znaleźli
    gdzieś na WWW". Nie wnikali, czy to co się pojawiło na tej stronie to
    jest efekt "pisania na forum"[1], czy efekt zaprezentowania
    pl.biznes.banki, czy np. listy mailowej gdzieś na www.

    I dlatego jest dla mnie otwarte pytanie, czy zawartość postów
    usenetowych została uwzględniona czy nie.

    KJ
    [1] - za pomocą "natywnego" interfejsu danego forum.

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    Straw? No, too stupid a fad. I put soot on warts.

  • 5. Data: 2013-08-14 11:19:34
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości

    > Zeszła się banda dinozaurów i utyskuje ;)

    Oj tam .... ja sie czuje jak młodzieniaszek
    niczym ten z reklamy co zapierdziela z karta visa i lat mu ubywa - LOL

  • 6. Data: 2013-08-15 00:46:08
    Temat: Re: Jeste?my nisz? :)
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 14 Aug 2013 06:36:13 +0200, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    wrote:

> [...]
    >13,47 proc. postów - podsumowują autorzy raportu.
    >
    >... o wolnym (od reklam), niemoderowanym, nieskrępowanym usenecie ani

    Mlodzi miszczowie komputerow nigdy nei slyszeli o usenecie

    A.L.

  • 7. Data: 2013-08-15 01:13:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sqlwiel" 520b093e$0$1231$6...@n...neostrada.pl

    > ... o wolnym (od reklam), niemoderowanym, nieskrępowanym usenecie ani słowa ;)

    Są dwa rozwiązania -- oba dobre. Albo jesteśmy niszą (wówczas niech nam płacą
    z szacunku do ginącego gatunku), albo jesteśmy potęgą (wówczas niech nam płacą
    z szacunku do naszej potęgi). ;)

    A poważniej -- zauważcie, że BZWBKKB czyta z uwagą to, co piszemy,
    Czy podobnie postępuje z innymi forami?

    -=-

    Do BZWBK -- czy Wy nie potraficie czytać? Dlaczego nakazujecie dzwonienie?
    Mam dzwonić jako mój ojciec i jako moja matka zarazem?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'