  • 31. Data: 2013-08-15 18:04:00
    Temat: Re: Qrwa mac!
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 15.08.2013 01:43, A.L. pisze:

    > Ta opcja odpada z definicji.

    Bo?

  • 32. Data: 2013-08-15 18:34:58
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 15.08.2013 05:22, witek pisze:
    > "nie da sie, nie mamy, nie rozumiem pytania, nie ma technicznie takiej
    > mozliwosci bo to zagranica i tam telefon działać nie może itp itd."
    > generalnie głupota totalna.

    I chyba wlasnie mu sie ta glupota udzielila.
    PS. za odbieranie smsow na polski telefon nie zaplacisz w roamingu nic.

  • 33. Data: 2013-08-15 19:45:00
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 sierpnia 2013 16:05:59 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > "pws" 1...@g...com
    > : Osobiście polecam Eurokonto Net w Pekao
    > Osobiście odradzam PeKaO w ogóle. :)
    > : Oczywiście bank sam w sobie jest gówniany,
    > Więc jak to jest, że polecasz konto w takim banku?

    Ależ wyjaśniłem to już w drugiej części tego mojego zdania - banku samego w sobie nie
    polecam, ale sugeruję, że to konto mogłoby się nadać do celów, do jakich chce go
    używać A.L. Ale on i tak zrobi jak zechce i wybierze to, co mu się spodoba z tych
    wszystkich kont wymienionych w tym wątku.

    Sam z Pekao żadnych problemów jak na razie nie miałem i oby tak zostało...

  • 34. Data: 2013-08-15 20:03:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pws" 6...@g...co

> [...]

    : - banku samego w sobie nie polecam, ale sugeruję, że to
    : konto mogłoby się nadać do celów, do jakich chce go używać

    Konto musi spełniać wszelkie warunki dopuszczenia, aby mogło
    być polecane.

    : Sam z Pekao żadnych problemów jak na razie nie miałem i oby tak zostało...

    Na razie. :)

    Facet spada głową w dół z 30 piętra i mówi sam
    do siebie -- na razie wszystko w porządku. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2013-08-15 20:11:25
    Od: "Sagittarius" <z...@w...pl>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Ta opcja odpada z definicji.
    >
    > A.L.

    Dżizuss, aleście się wszsycy podjarali, kolo rozpuścił temat KOMPLETNIE bez
    znaczenia na grupie, a tu wszyscy mu odpowiadają :)
    Weź se stary kartę kodów jenorazowych i po problemie, po co zaśmiecasz
    grupę?
    USA już dawno wyszło z mody, już to nikogo w Polsce nie jara..:)

    Pozdro

  • 36. Data: 2013-08-15 20:26:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sagittarius" kuj5kh$6s0$...@n...news.atman.pl

    > USA już dawno wyszło z mody, już to nikogo w Polsce nie jara..:)

    Mów za siebie -- mnie jara i Częstochowa, bo mam uszkodzony kręgosłup...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2013-08-15 20:32:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sagittarius wrote:
    > USA już dawno wyszło z mody, już to nikogo w Polsce nie jara..:)

    to ciekawe czemu tylko wniosków na loterię wizową poszło.

    Plasujemy sie gdzies miedzy afryką i ukrainą.

  • 38. Data: 2013-08-15 22:10:19
    Od: MK <m...@i...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Wrote in message:

    > "MK" 520ceac3$0$1465$6...@n...neostrada.pl

    > Za freeko czy za pieniądze masz ten sprzętowy?

    tak, bez dodatkowrj oplaty. fakt, że mam konto Prestige czy jakoś tak.

    --
    pozdrawiam
    MK

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 39. Data: 2013-08-15 22:29:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Aug 2013 20:03:56 -0500, A.L. napisał(a):
> [...]
    potwierdzenia powinny przychodzic na numer zagraniczny. W wielu bankach PL jest juz
    to mozliwe.
    > Fajnie. Ale ja dosyc czesto jestem w Polsce i wtedy amerykanski
    > telefon bedzie do niczego. Moj telefon komorkowy w Polsce nei dziala

    To moze przelozyc karte do "polskiego" telefonu ?
    Albo dualsima sobie kupic.

    Koszty ... wydaje mi sie ze odbior sms w roamingu jeszcze bezplatny.

    J.

  • 40. Data: 2013-08-15 22:33:55
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-15 03:58, A.L. pisze:
    > On Thu, 15 Aug 2013 03:27:49 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Ale bez jaj... Rozumiem ze w Polsce nie ma banku ktory nei wymaga od
    > klienta posiadanai telefonu?

    Nawet konta tutaj w banku sobie nie założyłeś i wypisujesz glupie pytania.
    Byłeś w jakimś Banku? Pytałeś?
    Możesz podać swój hamerykański numer telefonu, a jak często jesteś
    nieporadny człowieku w Polsce to przecież możesz sobie kupić telefon +
    karta za 5 zł.
    Zakichany byznesmen jesteś. Po prostu jakiś niedorajda dziadek.

    --
    animka