  • 1. Data: 2005-08-17 13:21:59
    Temat: Pytanie o konto dolarowe
    Od: "kaz" <k...@p...onet.pl>

    Witajcie!
    Pytanie moze dosc banalne ale dla osoby nie obeznanej moze byc nie lada
    dylemantem;]

    Jakie polecacie konto Do trzymania USD (wplaty ok 800usd na miesiac).
    Najlepiej aby mozna bylo nim zarzadzac przez internet.

    I jeszcze jeden szczegol, moze malo istotny, przelewy na konto beda isc z
    zagranicy, z innego kontynentu, milo by bylo gdybym nie czekal na wplate pare
    tygodni;)

    to tyle, dziekuje bardzo, przepraszam za tak lamerskie pytanie;

  • 2. Data: 2005-08-17 14:02:29
    Temat: Re: Pytanie o konto dolarowe
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "kaz" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pare
    > tygodni;)
    >
    > to tyle, dziekuje bardzo, przepraszam za tak lamerskie pytanie;

    w BZWBK jest konto w USD prowadzone bezpłatnie
    plusy:
    - jest odsługa konta przez internet
    - jest możliwość założenia lokaty w USD przez internet
    - mozna zrobić przelew między kontem walutowym i złotówkowym, jeśli takie
    złotówkowe u nich masz
    - możliwość przelewu z konta walutowego za granicę (SWIFT)

    a teraz minusy:
    - prowizja za przychodzące przelewy z zagranicy 0,2%; min 25,00 zł; maks
    150,00 zł, czyli ci z przelewu 800 USD obcinają ok. 8 USD (25zł)
    - nieoprocentowany rachunek avista

    Grześ

  • 3. Data: 2005-08-17 14:29:05
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > zagranicy, z innego kontynentu, milo by bylo gdybym nie czekal na wplate

    Oczywiscie Multibank, brak oplat za prowadzenie rachunku walutowego, brak
    prowizji za przyjmowanie przelewow z zagranicy, zarzadzanie przez internet -
    przelewanie na rachunek zlotowy w dniach roboczych, zlecenia zagraniczne
    itp. Nie mialem dotychczas zadnych problemow z tym bankiem, polecam.

    Pozdrawiam,
    Sebastian.

  • 4. Data: 2005-08-17 14:57:51
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > Jakie polecacie konto Do trzymania USD

    Mogą być rachunki w ING - a'vista i OKO. Rachunki bezpłatne, przelewy
    na rachunki bezpłatne, podgląd przez internet.
    Ewentualnie Citi.

    MichalL

  • 5. Data: 2005-08-17 15:19:48
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:ddvg1v$t30$1@atlantis.news.tpi.pl grupowicz Grzes napisał:

    > a teraz minusy:
    > - prowizja za przychodzące przelewy z zagranicy 0,2%; min 25,00 zł; maks
    > 150,00 zł, czyli ci z przelewu 800 USD obcinają ok. 8 USD (25zł)
    > - nieoprocentowany rachunek avista

    - niskie oprocentowanie wspomnianych lokat

    --
    S pozdravem,
    August

  • 6. Data: 2005-08-17 15:21:57
    Od: "Iwona" <d...@w...pl>

    Tez polecam ING.
    Mozesz przelac USD bezposredni na konto zlotowkowe, badz ( co bardziej
    oplacalne ) wyplacic sobie sumke
    na reke i pognac do banku, by za chwile pojawic sie w banku ze zlotowkami i
    wplacic na konto zlotowkowe.
    Jesli chodzi zas o szybkosc wyplaty, to zalezy raczej od banku wplacajacego
    pieniazki. Ja mam pieniadze
    przelewane z Cypru i trwa to raczej krotko - od wyplaty 2-3 dni.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-08-17 20:23:58
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

    "kaz" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    pare
    > tygodni;)
    >
    > to tyle, dziekuje bardzo, przepraszam za tak lamerskie pytanie;

    polecam Citi + ew. VC USD w Pekao (ale to już inna bajka)

    Pozdr

  • 8. Data: 2005-08-17 20:29:11
    Od: sereq <p...@p...pl>

    MichalL napisał(a):

    > Ewentualnie Citi.

    z tym ze w Citi oprocentowanie jest 0%, poza tym kursy maja gorsze.
    Chyba Multi nylby lepszy.

    sq

  • 9. Data: 2005-08-17 21:59:22
    Od: "kaz" <k...@p...onet.pl>

    Dzieki wszystkim za rady;-)
    Zapytam jeszcze o bank bph, znajomy mnie usilnie namawia ze to najlepszy bank
    do dolarow, warto sie nim zainteresowac czy to nic specjalnego, widze ze nikg o
    nim nie wspomnial...