  • 1. Data: 2005-08-17 06:12:13
    Temat: Przekaz pocztowy z banku
    Od: "Piter" <bpiter69_a moze usun_@poczta.onet.pl>

    Moja dziewczyna dostala wlasnie przekaz pocztowy na kwote 100zl. W miejscu
    na korespondencje napisane ze konto o nr 26 .......(w formacie 26 cyfrowym)
    zostalo zamkniete. Nie wiemy co za konto bo w PKO SA zamknela dawno jak
    zakladala Inteligo.
    Mial ktos moze taka sytuacje albo wie co to moze byc?
    Pozdrawiam
    Piter

  • 2. Data: 2005-08-17 08:17:09
    Temat: Re: Przekaz pocztowy z banku
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > zakladala Inteligo.
    > Mial ktos moze taka sytuacje albo wie co to moze byc?

    Podaj nr konta (pierwsze 10 cyfr) to się doeiesz z jakiego to banku.

  • 3. Data: 2005-08-17 20:24:28
    Od: "Ksywka" <p...@w...net>

    jesli konto bylo zamkniete dawno (czyt ponad dwa miesiace) to pieniadze nie
    powinny dotrzec do banku tylko wrocic do nadawcy (pod warunkiem ze wpisal w
    polu odbiorca chociaz imie i nazwisko wlasciciela konta). po to wprowadzono
    miedzy innymi numery iban, aby po dokonaniu przelewu (podajac imie i
    nazwisko wlasciciela i numer konta) system albo odrzucil przelew jesli
    cokolwiek sie nei zgadza albo zaksiegowal kase jesli wszystko sie zgadza.

    jesli konta juz nie ma pieniadze powinny wrocic.

    pozdrawiam,
    ksywka

  • 4. Data: 2005-08-18 18:33:59
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Piter"
> [...]
    > jak
    > zakladala Inteligo.
    > Mial ktos moze taka sytuacje albo wie co to moze byc?

    za malo danych :-)
    jak mialem konto i je zamknalem to jego numer bym rozpoznal i
    wiedzialbym ze bank przekierowal wplate poprzez poczte.
    a jesli widzi numer zupelnie jej nieznanego konta to dziwne - jeszcze
    8 cyfr a powiemy o jaki bank chodzi

    Moze tez byc tak ze Urzad Skarbowy nie mogl dokonac zwrotu na konto,
    ktore kiedys bylo podane a teraz bank poinformowal ze zamkniete.
    Poniewaz nowego na NIP-3 nie zgloszono to wyslal pocztą - i taki
    wariant obstawiam
    *** blad ***