  • 1. Data: 2005-08-17 09:52:54
    Temat: BPH "Oplata za obsluge karty" - co to jest...??
    Od: Łukasz Stuglik <u...@p...onet.pl>

    Moze mi ktos wytlumaczyc co to jest "Oplata za obsluge karty" w BPH..??
    Zwykla karta, kiedys Visa Elektron, teraz Maestro... Na infolinii nie
    uzyskalem wyczerpujacej odpowiedzi, nie uzyskalem rowniez odpowiedzi na
    pytanie dlaczego oplata ta nagle wzrosla z 2,5zl do 4,5zl miesiecznie...!!
    W starej umowie mam, ze place tylko za wydanie/wznowienie karty a
    uzytkowanie i platnosci wykonane karta sa bezplatne... Zadnego aneksu
    do umowy nie dostalem... Nie wyplacam kasy z bankomatow(moze zdazylo
    mi sie to 2-3 ray w ciagu 3 lat), uzywam jej tylko do placenia w
    sklepach...

    4,5 x 12miesiecy to 54zł...! lekkie przegiecie!

    pozdr. uk

  • 2. Data: 2005-08-17 10:03:37
    Temat: Re: BPH "Oplata za obsluge karty" - co to jest...??
    Od: "rusfli" <k...@g...pl>

    hej
    wg nowego regulaminu2 PLN jesli nie zostana wykonane 2 platnosci karta w
    miesiacu + 2 PLN za kartę.
    Czy o tym piszesz?

  • 3. Data: 2005-08-17 12:01:56
    Od: "havia" <h...@p...gazeta.pl>

    2,5pln-Za brak min. 4-tranzakcji bezgot. kartą bankomatową lub k.k.
    2pln. -za prowadzenie karty.

  • 4. Data: 2005-08-17 12:36:02
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    > hmmm... a czy bank mial prawo wprowadzic takie oplaty nie wprowadzajac
    > wczesniej aneksu do umowy... w mojej umowie jest jasno napisane, ze
    > place tylko za wydanie karty a nie za jej prowadzenie...??

    Zdaje się, że masz w takiej sytuacji prawo bezpłatnie
    odstąpić od umowy...

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 5. Data: 2005-08-17 12:38:20
    Od: Łukasz Stuglik <u...@p...onet.pl>

    havia napisał(a):
> [...]

    wczesniej aneksu do umowy... w mojej umowie jest jasno napisane, ze
    place tylko za wydanie karty a nie za jej prowadzenie...??

    ps. a najlepsze jest to, ze place karta kilka nascie razy miesiecznie a
    i tak mam pobierane 4,5zl.. ;]

  • 6. Data: 2005-08-17 14:02:59
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 17 Aug 2005 14:01:56 +0200, w <ddv8ua$ebn$1@inews.gazeta.pl>, "havia"
    <h...@p...gazeta.pl> napisał(-a):

    > 2,5pln-Za brak min. 4-tranzakcji bezgot. kartą bankomatową lub k.k.
    > 2pln. -za prowadzenie karty.

    Dla BPH Interii płaskiej też takie "rarytasy" mają? Jakoś nie uśmiecha mi się
    plaskacz za ponad 50zł/rok... chyba nie aktywuję.

  • 7. Data: 2005-08-17 15:06:35
    Od: "Lukasz Walicki" <l...@n...pl>

    Dla BPH Interii płaskiej też takie "rarytasy" mają? Jakoś nie uśmiecha mi
    się
    plaskacz za ponad 50zł/rok... chyba nie aktywuję.

    TOiP BPH, karta BPH-Interia.pl
    "W przypadku braku wykonania przez posiadacza/użytkownika karty i nie
    rozliczenia przez Bank minimum 4 transakcji bezgotówkowych w poprzednim
    miesiącu kalendarzowym dowolną posiadaną kartą, dodatkowo pobierana jest
    opłata w wysokości 2,5zł"
    Pani z BPH poradziła mi żebym raz w miesiącu przy kasie w supermarkecie
    podzielił zakupy na 4 części, zapłacił 4 razy kartą i już pozostanie mi
    2,5zł w kieszenie:D.
    P.S. Nie skorzystałem jeszcze z jej porady:D.

    ŁW

  • 8. Data: 2005-08-17 15:18:10
    Temat: Re: BPH
    Od: "Agnieszka Ławniczek" <a...@g...pl>

    r...@a...net.pl <r...@a...net.pl> napisał(a):

    > Dla BPH Interii p=B3askiej te=BF takie "rarytasy" maj=B1? Jako=B6 nie =
    > u=B6miecha mi si=EA
    > plaskacz za ponad 50z=B3/rok... chyba nie aktywuj=EA.
    Tyko ze BPH to taki bank ze nie musisz karty aktywawac i tak placisz. Juz nie
    jestem szczesliwie od paru miesiecy w tym banku, ale w zeszlym roku przyslali
    mi karte z nowa umowa. Poniewaz w umowie byla oplata(w dotychczasowej nie),
    nie aktywowalem jej nie odebralem PIN w banku. Mimo to oplaty BPH naliczal.
    Musialem sie fatygowac do banku i zlozyc pismo ze rezygnuje z karty. Poniewaz
    zrobilem to po paru miisiacach za ten okres BPH naliczal oplaty. Ale nie
    narzekam bo przyspieszylo moja decyzje pozegnania sie z BPH (ponad 10 lat w
    PBK bylem zadowolonym klientem i nie lubie dla 2 zl robic zmian)i
    zaoszczedzilem duzo wiecej niz glupie oplaty za karte ;).

  • 9. Data: 2005-08-17 15:31:54
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Moze mi ktos wytlumaczyc co to jest "Oplata za obsluge karty" w BPH..??

    Ja, ja , ja chce, ja chce :))

    > Zwykla karta, kiedys Visa Elektron, teraz Maestro... Na infolinii nie
    > uzyskalem wyczerpujacej odpowiedzi, nie uzyskalem rowniez odpowiedzi na
    > pytanie dlaczego oplata ta nagle wzrosla z 2,5zl do 4,5zl miesiecznie...!!

    Zapraszam do TOiP http://www.bph.pl/res/docs/det/1230pdf.pdf
    Sekcja "Karty płatnicze"
    ALe ze infolinia nie wiedziala to już jest skandal :]

    > W starej umowie mam, ze place tylko za wydanie/wznowienie karty a
    > uzytkowanie i platnosci wykonane karta sa bezplatne... Zadnego aneksu do
    > umowy nie dostalem... Nie wyplacam kasy

    Przy odbiorze nowego pinu (odbierałes prawda??) powinienes mieć podsuniętą
    do podpisania nową umowę, ewentualnie razem z kartą miałeś umowę z wyciagiem
    z TOiP

    z bankomatow(moze zdazylo
    > mi sie to 2-3 ray w ciagu 3 lat), uzywam jej tylko do placenia w
    > sklepach...

    I jeżeli w ciągu miesiaca zostaną rozliczone 4 transakcje bezgotówkowe to
    powinieneś płacić 2zł. A jeżeli płacisz 4,5 to składaj reklamacje w oddziale
    ewentualnie mozesz to zrobić w Sez@mie .

    > 4,5 x 12miesiecy to 54zł...! lekkie przegiecie!

    Ychy, ale kara jest wydawana na 2 lata wiec obliczenia powinny być inne
    (chyba że liczysz roczny koszt) :)

    Darek

  • 10. Data: 2005-08-17 16:41:10
    Od: "Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka" <d...@l...org>

    "Agnieszka Ławniczek" <a...@g...pl> wrote in

    > Tyko ze BPH to taki bank ze nie musisz karty aktywawac i tak
    > placisz.

    Wiecej, to taki skur... bank w ktorym mozesz zostawic 2 rozne pisma
    ze nie chcesz karty a i tak ja przysla po czym nalicza oplate.

    > Juz nie jestem szczesliwie od paru miesiecy w tym banku,

    Ja niedlugo juz tez nie bede i tez szczesliwie :->

    --
    Walk like an Egyptian.
    Drive like an Asian.