  • 1. Data: 2005-08-17 08:03:18
    Temat: Czy debet w Inteligo widać w BIK?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    No właśnie - nigdy nie wiem, czy to podawać. Chodzi mi o debet (ten do
    2000 zł), a nie o kredyt odnawialny.
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2005-08-17 20:23:49
    Temat: Re: Czy debet w Inteligo widać w BIK?
    Od: <m...@n...pl>

    > No właśnie - nigdy nie wiem, czy to podawać. Chodzi mi o debet (ten do
    > 2000 zł), a nie o kredyt odnawialny.
    > --
    > Samotnik

    Nie wiem czy widać, ale powinno być widać.
    Radzę podawać.
    --
    PZDR, miszka_
    _________________________________

  • 3. Data: 2005-08-17 20:25:55
    Od: "Ksywka" <p...@w...net>

    jesli chodzi o LIMIT W KONCIE to jest widoczny w BIKU.

  • 4. Data: 2005-08-17 20:27:14
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Aug 2005 08:03:18 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    napisała:
    > No właśnie - nigdy nie wiem, czy to podawać. Chodzi mi o debet (ten do
    > 2000 zł), a nie o kredyt odnawialny.

    Sądząc z szybkości przyznania, ceny i "scoringu" to nie.
    KJ
    PS. Odrębną sprawą jest, co się stanie gdy będziesz miał problemy ze
    spłatą (innego) kredytu.

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    A fanatic is a person who can't change his mind and won't change the subject.
    - Winston Churchill

  • 5. Data: 2005-08-18 18:45:01
    Od: quwert <q...@t...toooo.gazeta.pl>

    Dnia Wed, 17 Aug 2005 08:03:18 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

    > No właśnie - nigdy nie wiem, czy to podawać. Chodzi mi o debet (ten do
    > 2000 zł), a nie o kredyt odnawialny.

    mojego nie widać a kredyty sprzed kilku lat na 1000 PLN
    owszem tak :)