    From: Misio <m...@n...spam.yahoo.co.uk>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pytanie o Lukas Bank i czeki
    Date: Thu, 10 Feb 2005 13:29:53 +0100

    Hej,
    mam obecnie konto w mBanku, ale z racji przychodzacych tu i owdzie czekow (Google)
    chcialbym miec jakies konto z oddzialem, gdzie moglbym te czeki realizowac.
    Spodobalo mi sie e-konto pro Lukas Banku, napisalem maila do nich dwa dni temu, ale
    niestety brak odpowiedzi (zreszta z Inteligo tez..).

    Mozecie mi powiedziec czy oni umozliwiaja szybka realizacje czekow? I jesli tak to za
    ile? Albo ew. jaki inny bank wybrac (chcialem Citi, ale niestety maja tak idiotyczny
    formularz na stronie, ze nawet nie moge wpisac poprawnie numeru swojego domu i
    odechcialo mi sie tam zakladac cokolwiek..).

    Pozdrowienia.