  • 61. Data: 2020-03-18 13:28:26
    Temat: Re: Pytanie do znawców Curve
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj MK, 18 mar 2020 w
    news:8d683b60-90e1-4562-8fb7-be8b3d25223c@googlegrou
    ps.com
    napisałeś/aś:

    > Nie zrobilem tego celowo. Po prostu sie zagapilem. Wyplat w PL nie
    > planuje, a moje plany podrozy zostaly zablokowane ?.
    >
    > MK

    chodzi mi o to, że zakładam, że po prostu ten limit internetowy na
    podpiętej karcie następnym razem zadziała. Chyba, że to działa jak chce.
    Inna sprawa, że Curve ma swoje osobne limiti o których tu już pisano.

  • 62. Data: 2020-03-20 15:54:20
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 17 marca 2020 22:28:39 UTC+1 użytkownik pueblo napisał:

> [...]
    > podpiętej karcie, żeby jej móc w ogóle używać. A tutaj inna kwestia -
    > zdaje się, że karta z 3Dsecure podpięta pod Cu tylko przy pierwszej
    > trans. chce weryfikacji przez sms. Nie jestem pewien, chyba gdzieś to
    > przeczytałem. Jeśli tak jest, to dodatkowy minus dla Cu. Pomijam kwestie
    > tego jak i czy łatwo, jest później namierzyć takiego internetowego
    > złodzieja.
    > Inna sprawa, ostatnio był taki news - facetowi ktoś zrobił zakupy w necie
    > na jego kredytówkę za kilknaście tys. Okazało się, że to "znajomy"
    > rodziny - bywał w domu i podpatrzył jakoś dane karty.

    Hmmm, to w końcu co jest problemem:
    1) że na karcie curve nie można zmieniać limitów?
    2) że używając curve musisz na debetówce ustawić większy (wręcz niezerowy) limit IO?

    Problem 1) rzeczywiście istnieje - nie wiem, dlaczego nie pozwalają na zmiany limitów
    (tak jak np. citi dla kredytówek - a np. dla debetówek pozwala).

    Problem 2) jest wydumany - jak masz podłączoną kartę curve do jedynej posiadanej
    debetówki, to ta debetówka leży bezpiecznie w domu i nikt Ci jej nie ukradnie, nie
    podpatrzy numerów czy nie zgubisz jej.
    A jak coś takiego się zdarzy z kartą curve, to ją zastrzegasz i wyciągasz z szuflady
    "oryginalną" debetówkę.

    Albo robisz odwrotnie - karty curvee używasz do płatności w internecie.

  • 63. Data: 2020-03-20 18:54:55
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Dawid Rutkowski, 20 mar 2020 w
    ps.com
    napisałeś/aś:

> [...]

    > zgubisz jej. A jak coś takiego się zdarzy z kartą curve, to ją
    > zastrzegasz i wyciągasz z szuflady "oryginalną" debetówkę.

    Jak ktoś w mig zauważa zgubienie jakiejkolwiek karty, to rzeczywiście
    nie ma problemów.
    Chyba jednak nie uważasz, że twoja bezpiecznie schowana w sejfie
    debetówka nie zostanie obciążona, jeśli ktoś bez twojej wiedzy użyje Cu
    do której ta debetówka jest podpięta i wybrana jako aktywna? Jakby nie
    kombinować, w razie w jakąs kartę musisz zastrzec i zamówić nową.
    W sumie jest nałatwiejsze zabezpiecznie - można po prostu w aplikacji
    zmieniać aktywną kartę na Cu (o ile nie ma na niej żadnych środków), a
    przed zakupami to zmieniać na wybraną deb.

    > Albo robisz odwrotnie - karty curvee używasz do płatności w
    > internecie.
    Nie rozumiem. Tzn. dane karty - ok, ale ostatecznie i tak płacisz kartą
    podpiętą.

  • 64. Data: 2020-03-20 19:45:07
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu piątek, 20 marca 2020 18:55:02 UTC+1 użytkownik pueblo napisał:

> [...]
    > zmieniać aktywną kartę na Cu (o ile nie ma na niej żadnych środków), a
    > przed zakupami to zmieniać na wybraną deb.

    A po co tak komplikowac? Karte Curve można tymczasowo zablokować, żadna autoryzacja
    nie przejdzie. Aby zablokować wystarczy kliknąć przelacznik na stronie karty.

    MK

  • 65. Data: 2020-03-22 23:47:16
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj MK, 18 mar 2020 w news:777a60b0-5e69-480e-8a1d-
    a...@g...com napisałeś/aś:

    > Tak. To byla pierwsza wyplata z bankomatu.
    >
    > MK

    Pamiętasz, jaki to był dzień tygodnia?

  • 66. Data: 2020-03-24 01:23:46
    Od: MK <m...@i...pl>

    Niedziela. Myslisz, ze to istotne?

    MK

  • 67. Data: 2020-03-30 10:41:45
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj MK, 24 mar 2020 w news:d251bfdf-07b1-4ec4-a4ba-facca40c7c40
    @googlegroups.com napisałeś/aś:

    > Niedziela. Myslisz, ze to istotne?
    >
    > MK

    Na dwóch kartach wybierałem z bankomatu po raz pierwszy w niedzielę i w
    obu przypadkach zignorowało(pzekroczyłem) limit int. Potem działał. Nie
    wiem, czy to pierwszy raz, czy weekend, czy oba czynniki.