  • 1. Data: 2005-01-05 19:02:50
    Temat: [Pyt] Netkarta, Multibank, BidPay i eBay
    Od: "Fosgate" <f...@p...onet.usun.to.pl>

    Wygrałem aukcję na eBay. Za pomocą netkarty Multibanku zapłaciłem za
    towar. Minęły 24h a na BidPayu wciąż mam info "waiting for approval". Jak
    długo w przypadku netkarty Multibanku może trwać potwierdzanie płatności ?
    Z góry dzięki za odpowiedź.
    RF

  • 2. Data: 2005-01-05 21:24:43
    Temat: Re: [Pyt] Netkarta, Multibank, BidPay i eBay
    Od: "P.D." <p...@o...pl>

    Użytkownik "Fosgate" napisał w wiadomości ...
> [...]
    > długo w przypadku netkarty Multibanku może trwać potwierdzanie płatności ?

    To nie potwierdzenie platnosci tyle trwa, tylko weryfikacja przedmiotu
    platnosci (czy placiles za aukcje).
    Jezeli podales prawdziwe dane,a towar nie jest zabroniony (uzywki, bron),
    nie powinienes miec problemu.
    Sprawdz na koncie, czy jest blokada na kwote transakcji. Jezeli jest, to
    wszystko jest oki.

    Z weryfikacja nigdy nie czekalem wiecej niz pare godzin (placilem wieczorem,
    czyli wczesnym popoludniem w USA).

    P.D.

  • 3. Data: 2005-01-05 21:49:04
    Od: "Fosgate" <f...@p...onet.usun.to.pl>

> [...]
    bron),
    > nie powinienes miec problemu.
    > Sprawdz na koncie, czy jest blokada na kwote transakcji. Jezeli jest, to

    Blokada na koncie jest. Towar nie jest zabroniony. Sprzedawca nie jest
    zarejestrowany w BidPay, otrzyma więc Money Order. Niby wszystko jest ok a
    jednak czekam już dość długo.

    > Z weryfikacja nigdy nie czekalem wiecej niz pare godzin (placilem
    wieczorem,
    > czyli wczesnym popoludniem w USA).

    Czyli trzeba będzie posłać maila do BidPay z pytaniem co się dzieje.
    Dzięki za odpowiedź.

    RF