    From: "P.D." <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Pyt] Netkarta, Multibank, BidPay i eBay
    Date: Wed, 5 Jan 2005 22:24:43 +0100

    Użytkownik "Fosgate" napisał w wiadomości ...
    > Wygrałem aukcję na eBay. Za pomocą netkarty Multibanku zapłaciłem za
    > towar. Minęły 24h a na BidPayu wciąż mam info "waiting for approval". Jak
    > długo w przypadku netkarty Multibanku może trwać potwierdzanie płatności ?
    > Z góry dzięki za odpowiedź.
    > RF

    To nie potwierdzenie platnosci tyle trwa, tylko weryfikacja przedmiotu
    platnosci (czy placiles za aukcje).
    Jezeli podales prawdziwe dane,a towar nie jest zabroniony (uzywki, bron),
    nie powinienes miec problemu.
    Sprawdz na koncie, czy jest blokada na kwote transakcji. Jezeli jest, to
    wszystko jest oki.

    Z weryfikacja nigdy nie czekalem wiecej niz pare godzin (placilem wieczorem,
    czyli wczesnym popoludniem w USA).

    P.D.