  • 1. Data: 2005-01-05 17:42:30
    Temat: jak zaplacic za towar z ebay w GBP?
    Od: "Sebastian" <B...@o...pl>

    jak zaplacic za towar kupiony na brytyjskim ebay?
    paypal odpada bo nie zweryfikuja polaka:(
    czy przez bidpay.com jest to mozliwe? czy tez beda potrzebne dodatkowe
    operacje typu przeliczanie $ na gbp, tak ze w koncu nie bede wiedzial ile
    mnie to wyniesie :/
    czy sa moze jakies inne sprawdzone sposoby?
    wyslanie czeku jest dlugotrwale i pewnie o wiele drozsze...

  • 2. Data: 2005-01-05 17:46:43
    Temat: Re: jak zaplacic za towar z ebay w GBP?
    Od: "Sebastian" <B...@o...pl>

    dodam ze mam konto w mbanku i wirtualna e karte

  • 3. Data: 2005-01-05 18:54:48
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    Sebastian wrote:
    > czy sa moze jakies inne sprawdzone sposoby?
    > wyslanie czeku jest dlugotrwale i pewnie o wiele drozsze...

    Wyślij pustą CD-R a do pudełka włóż kasę - sprawdzony sposób :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 4. Data: 2005-01-05 22:23:43
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Co prawda właśnie umoczyłem w podobny sposób listem zwykłym Ł10 sprzedający nabrał
    wody w usta, a szkoda mi było wartościowym licząc
    na angielską dżentelmeńską uczciwość :-//
    Co najmniej polecony list.
    BidPay mógłby być gdyby sprzedający był lub zechciał się zarejestrować jako
    sprzedający z UK, ale różnie jest z ich odpornością na
    wiedzę niestety :-(
    JaC

  • 5. Data: 2005-01-06 00:19:43
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > jak zaplacic za towar kupiony na brytyjskim ebay?

    powiedz dla sprzedawcy zeby zalozyl se konto na
    http://www.moneybookers.com/app/ i wyslesz mu kase na email w sekunde ( ty
    tez se zaloz tam konto i wplac troche kasy)

  • 6. Data: 2005-01-06 19:04:26
    Od: "Sebastian" <B...@o...pl>

    a jak tam z funtami?