  • 1. Data: 2005-01-05 17:11:32
    Temat: kredyt w chr i libor
    Od: "veilchen" <r...@i...net.pl>

    witam,
    mam kredyt w chr, stala prowizja banku + stawka libor, cos ostatnio mi sie
    to nie podoba bo dostalem 3 wydruk splaty rat w ciagu roku i podwyzszyli mi
    stope...
    gdzie sprawdzic wysokosc stawki libor?
    dzieki z gory
    pozdro
    veil

  • 2. Data: 2005-01-05 17:17:59
    Temat: Re: kredyt w chr i libor
    Od: Michal Hopfer <g...@h...com.pl>

> [...]
    > to nie podoba bo dostalem 3 wydruk splaty rat w ciagu roku i podwyzszyli mi

    http://www.money.pl

    ostatnio spadla

    Michal Hopfer

  • 3. Data: 2005-01-05 17:23:01
    Od: "veilchen" <r...@i...net.pl>

    > http://www.money.pl
    >
    > ostatnio spadla
    > Pozdrawiam
    > Michal Hopfer

    dziekuje, zaraz sprawdze i chyba sie wybiore do tego mojego banku :)
    pozdrawiam
    veil

  • 4. Data: 2005-01-05 17:26:53
    Od: "veilchen" <r...@i...net.pl>

    > http://www.money.pl
    > ostatnio spadla
    > Pozdrawiam
    > Michal Hopfer

    dzieki raz jeszcze, juz sprawdzilem :)
    aha, wiesz co, jaka jest roznica pomiedzy tymi stawkami przy 1 M, 2M, 3M
    itd. domyslam sie, ze oznacza to miesiace az do 1Y czylki roku, ale o czym
    to mowi i ktora stawke stosowac...
    veil

  • 5. Data: 2005-01-05 17:35:55
    Od: Michal Hopfer <g...@h...com.pl>

> [...]
    > itd. domyslam sie, ze oznacza to miesiace az do 1Y czylki roku, ale o czym

    zgadza sie 1m - 1 miesiaczna 2m - 2miesieczna itd. zalezy jak masz w umowie

    Michal Hopfer

  • 6. Data: 2005-01-05 18:20:21
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "veilchen" <r...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > itd. domyslam sie, ze oznacza to miesiace az do 1Y czylki roku, ale o czym

    Najprawdopodobniej ma sz wumowie 3M lub 6M bo to najczesciej uzywane
    indeksy.

    --

    ------

    Jacek Maliszewski - Doradca Finansowy
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    Oddział Szczecin, Monte Cassino 24
    tel.: (91) 422-84-63; 601-247-423

  • 7. Data: 2005-01-05 19:25:02
    Od: "veilchen" <r...@i...net.pl>

    > Najprawdopodobniej ma sz wumowie 3M lub 6M bo to najczesciej uzywane
    > indeksy.

    sprawdzilem i jest 6M :)))
    dzieki
    veil