  • 1. Data: 2007-05-25 03:41:43
    Temat: [ING TFI] efekt sfi ? :)
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Taka promocja w ING:
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/38993
    Wszyscy, którzy w dniach 21 maja - 15 czerwca 2007 roku zainwestują w
    Fundusze Inwestycyjne ING w ramach rejestrów otwartych za pośrednictwem
    ING Banku Śląskiego zrobią to bez opłaty dystrybucyjnej.

    Zwolnienie z opłaty dystrybucyjnej nie obejmuje jednostek uczestnictwa
    ING FIO Zagranicznych Funduszy Dolarowych, ING FIO Zagranicznych
    Funduszy Euro, jednostek uczestnictwa nabywanych w ramach Pakietu
    Fundusz z Lokatą Plus, PSI Strateg oraz IKE Kapitał z Lwem.
    I tak się zastanawiam, czy to przypadkiem nie jest pierwszy kroczek,
    zeby fundusze ing znalazły się w CO/SFI ;-)

    KJ

    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 2. Data: 2007-05-25 07:27:19
    Temat: Re: [ING TFI] efekt sfi ? :)
    Od: Azazel <a...@...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Taka promocja w ING:
    > http://www3.ingbank.pl/u235/navi/38993
    > KJ

    Tak z dwa lata temu mieli podobną promocję i nie skończyło się to wcale
    uczestnictwem w SFI. Myślę, że teraz będzie tak samo.
    Pozdrawiam
    A.

  • 3. Data: 2007-05-30 18:54:58
    Od: "Pawel" <p...@g...pl>

    Czesc!
    Mam dwa pytania, jako poczatkujacy inwestor nie wiem co to jest CO/SFI
    mozecie wyjasnic? A po drugie, co to znaczy za posrednictwem banku. Jestem
    zainteresopwany uniknieciem prowizji, a nie mam konta w tym banku. Czy
    wystarczy pujsc do kasy z gotowka i wplacic tam pieniadze?

    Pozdr
    Pawel

  • 4. Data: 2007-05-30 18:58:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mam dwa pytania, jako poczatkujacy inwestor nie wiem co to jest CO/SFI
    > mozecie wyjasnic?
    CO - centrum oszczedzania w Multibanku
    SFI - supermarket funduszy inwestycyjnych w mBanku

    > A po drugie, co to znaczy za posrednictwem banku. Jestem
    > zainteresopwany uniknieciem prowizji, a nie mam konta w tym banku. Czy
    > wystarczy pujsc do kasy z gotowka i wplacic tam pieniadze?

    nie, w ww bankach musisz miec konto (w mBanku jest ono bezpłatne), aby
    moc korzystac z funduszy inwestycyjnych

    --

    pozdr.
    RobertS