  • 1. Data: 2007-08-31 19:42:16
    Temat: Przeniesienie KK do Rajfiego - nie dają 130% limitu?
    Od: "Maciej Wójcik" <wmaciej_n_o@s_p_a_m_post.pl>

    Witam,

    Skuszony bezpłatnym ubezpieczeniem podróżnym dodawanym do kart w
    Raiffeisenie, postanowiłem przenieść do nich kartę z Millenium. Swego czasu
    kartom wydanym na zasadzie przeniesienia dawali limit o 30% wyższy niż był
    na karcie przenoszonej. Teraz nie ma na ten temat ani słowa na stronie
    internetowej. Także na infolinii twierdzą, że "niedasię". Czy ktoś może
    potwierdzić/zaprzeczyć? Może trafiłem na kogoś niedoinformowanego, a może
    faktycznie skończyła się ta oferta?
    Ewentualnie jaki inny bank da bezboleśnie przenieść kartę i zaoferuje coś z
    przyzwoitym (i tanim/bezpłatnym) pakietem ubezpieczeń podróżnych?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 2. Data: 2007-08-31 19:50:17
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Maciej Wójcik pisze:
    > Ewentualnie jaki inny bank da bezboleśnie przenieść kartę i zaoferuje coś z
    > przyzwoitym (i tanim/bezpłatnym) pakietem ubezpieczeń podróżnych?

    Przeciez w Millenium masz bezplatne ubezpieczenie podrozne w Goldach.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2007-08-31 20:01:51
    Od: "Maciej Wójcik" <wmaciej_n_o@s_p_a_m_post.pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message
    > Przeciez w Millenium masz bezplatne ubezpieczenie podrozne w Goldach.
    W sumie nie potrzebuję Golda, a w Rajfim dają ubezpieczenie do
    "zwykłych" -tj. do Classica i MC Dookoła Świata. A o poniesienie limitu
    pytam bardziej z ciekawości niż z jakiejś silnej potrzeby ;)
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 4. Data: 2007-08-31 20:06:11
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Maciej Wójcik" <wmaciej_n_o@s_p_a_m_post.pl> napisał w
    wiadomości news:46d86f1b$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > Ewentualnie jaki inny bank da bezboleśnie przenieść kartę i zaoferuje coś
    > z przyzwoitym (i tanim/bezpłatnym) pakietem ubezpieczeń podróżnych?

    Ostatnie moje przeniesienie do Rajfiego było w czerwcu i wtedy było +30%.
    Najbliższe będzie we wrześniu to o efektach poinformuję.

    marekz

  • 5. Data: 2007-08-31 20:35:49
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 31 Sie, 22:01, "Maciej Wójcik" <wmaciej_n_o@s_p_a_m_post.pl> wrote:
> [...]
    > "zwykłych" -tj. do Classica i MC Dookoła Świata. A o poniesienie limitu
    > pytam bardziej z ciekawości niż z jakiejś silnej potrzeby ;)

    Ubezpieczenie w Millennium jest ok, ale koniecznie trzeba opłacić
    podróż tą właśnie kartą, żeby ubezpieczenie objęło podróżnego ochroną.

    Ubezpieczenie w Rajfim, działa z automatu, jednak wg. nie jest pełne.
    Brak w warunkach ubezpieczenia w przypadku opóźnienia lotu i
    opóźnienia dostarczenia bagażu. Samo zagubienie bagażu trafia się
    strasznie rzadko, do tego traktowane jest za zagubienie dopiero po 30
    dniach, mówię tu o lotniskach a nie o kradzieży bo to inna sprawa.
    Natomiast znacznie częściej zdarzają się właśnie zagubienia bagażu
    trwające od kilku do dwóch, góra trzech dni, ktraktowane jako
    opóźnienie w dostarczeniu bagażu.
    Uważam, że są na rynku karty, które oferują lepsze ubezpieczenia niż
    Rajfi, do tego również mają atrakcyjną formę przenoszenia karty z
    innego banku.

  • 6. Data: 2007-08-31 20:59:32
    Od: "Paweł " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Ostatnie moje przeniesienie do Rajfiego było w czerwcu i wtedy było +30%.
    > Najbliższe będzie we wrześniu to o efektach poinformuję.
    >
    > marekz

    Ja przenosiłem KK do Raifiego 21.08 b.r. i bez problemu dali 130% sumy
    limitów poprzednich kart.
    Paweł

  • 7. Data: 2007-09-03 07:30:35
    Od: "Bard" <b...@w...poczta.onet.pl>

> [...]
    > Raiffeisenie, postanowiłem przenieść do nich kartę z Millenium. Swego
    > czasu kartom wydanym na zasadzie przeniesienia dawali limit o 30% wyższy

    Przenosilem swego czasu dwie karty do Rajfiego - MC i VC i za kazdym razem
    dostalem +30% ktore sami proponowali w oddziale czy chce.
    Informacja o 130% dotychczasowego limitu nadal jest na stronie...
    http://www.raiffeisen.pl/7984afb8628a126bba474c2d959
    928ce

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2007-09-03 18:52:48
    Od: "Maciej Wójcik" <wmaciej_no@spam_post.pl>

    Witam,

    "Bard" <b...@w...poczta.onet.pl> wrote in message
    > Informacja o 130% dotychczasowego limitu nadal jest na stronie...
    > http://www.raiffeisen.pl/7984afb8628a126bba474c2d959
    928ce
    Słowo daję, że jeszcze kilka dni temu tej informacji tam nie było... Dzięki.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 9. Data: 2007-09-03 21:02:03
    Od: " efker" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Przenosilem swego czasu dwie karty do Rajfiego - MC i VC i za kazdym razem
    > dostalem +30% ktore sami proponowali w oddziale czy chce.

    A może ktoś z Was wie czy da rade u nich przenieść zsumowane limity z dwóch
    kart?

  • 10. Data: 2007-09-03 21:06:25
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik " efker" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > A może ktoś z Was wie czy da rade u nich przenieść zsumowane limity z
    > dwóch
    > kart?

    Jak najbardziej.

    marekz