  • 1. Data: 2007-08-31 17:52:44
    Temat: co zamiast inteligo
    Od: "piotrek" <p...@p...priotr.piotr>

    Witam
    Jaki polecacie bank obecnie mam inteligo.Interesuje mnie najwieksze
    oprocentowanie i zeby mozna bylo wyplacac pieniadze z bankomatu pkobp bez
    prowizji.
    Co polecacie

  • 2. Data: 2007-09-01 05:41:33
    Temat: Re: co zamiast inteligo
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Sie, 19:52, "piotrek" <p...@p...priotr.piotr> wrote:
> [...]
    > Jaki polecacie bank obecnie mam inteligo.Interesuje mnie najwieksze
    > oprocentowanie i zeby mozna bylo wyplacac pieniadze z bankomatu pkobp bez

    Powyzsze parametry spelnia miedzy innymi Sezam Max w BPH

    ;)

  • 3. Data: 2007-09-01 07:33:16
    Od: "piotrek" <p...@p...priotr.piotr>

    a mozna z tego konta bez prowizji wyplacac w bankomatach pko bp?
    No i jeszcze konto ma miec mozliwosc logowania sie na konto przez internet
    a jakies inne konta?

  • 4. Data: 2007-09-01 07:57:06
    Od: Karol <a...@d...pl>

    Dnia Fri, 31 Aug 2007 19:52:44 +0200, piotrek napisał(a):

> [...]
    > Jaki polecacie bank obecnie mam inteligo.Interesuje mnie najwieksze
    > oprocentowanie i zeby mozna bylo wyplacac pieniadze z bankomatu pkobp bez

    Załóż jakieś darmowe konto, np. w mBanku lub w Polbanku (oprocentowanie
    4,5%, 5%), a jak potrzebujesz kasy, to przelewaj ją do inteligo i wypłacaj
    z bankomatów PKOBP. Z tym, że tylko jedna wypłata z eMax Plus jest darmowa
    (jedynie koszt przelewu do obcego banku, tj 0,50). Z Polbanku podobno można
    wypłacać ile razy się chce.
    --
    Pozdrawiam,
    Karol

  • 5. Data: 2007-09-01 08:01:37
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Karol pisze:

    > Z Polbanku podobno można wypłacać ile razy się chce.

    blad. maksymalna liczba wyplat to 5 (wg toip)

  • 6. Data: 2007-09-01 08:01:51
    Od: Karol <a...@d...pl>

    Dnia Sat, 01 Sep 2007 10:01:37 +0200, Sarpedon napisał(a):

    > blad. maksymalna liczba wyplat to 5 (wg toip)

    Możliwe, nie mam tam konta, opierałem się na tym, co czytałem na grupie.
    --
    Pozdrawiam,
    Karol

  • 7. Data: 2007-09-01 09:23:47
    Od: smE <n...@n...com>

    > blad. maksymalna liczba wyplat to 5 (wg toip)

    Rozumiem, że mówisz o dziennym limicie? Jest pozycja "Maksymalny dzienny
    limit wypłat gotówkowych w bankomatach" i tam rzeczywiście jest 5. Ale kto
    wypłaca więcej razy w ciągu dnia? Chyba raczej nieliczni :)

  • 8. Data: 2007-09-01 09:27:27
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    smE pisze:

    > Rozumiem, że mówisz o dziennym limicie? Jest pozycja "Maksymalny dzienny
    > limit wypłat gotówkowych w bankomatach" i tam rzeczywiście jest 5. Ale kto
    > wypłaca więcej razy w ciągu dnia? Chyba raczej nieliczni :)

    oczywiscie, ze mowie o dziennym. zgodze sie tez, ze rzadkoscia jest
    wyplacanie nawet tych pieciu razy w ciagu dnia. u mnie max to byly chyba 3.

  • 9. Data: 2007-09-01 10:40:24
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Wrz, 09:33, "piotrek" <p...@p...priotr.piotr> wrote:
    > a mozna z tego konta bez prowizji wyplacac w bankomatach pko bp?
    > No i jeszcze konto ma miec mozliwosc logowania sie na konto przez internet

    Mozna
    Wejdz na strony BPH i zobacz, czy cie zadowala.