  • From: "Maciej Wójcik" <wmaciej_n_o@s_p_a_m_post.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przeniesienie KK do Rajfiego - nie dają 130% limitu?
    Date: Fri, 31 Aug 2007 21:42:16 +0200

    Witam,

    Skuszony bezpłatnym ubezpieczeniem podróżnym dodawanym do kart w
    Raiffeisenie, postanowiłem przenieść do nich kartę z Millenium. Swego czasu
    kartom wydanym na zasadzie przeniesienia dawali limit o 30% wyższy niż był
    na karcie przenoszonej. Teraz nie ma na ten temat ani słowa na stronie
    internetowej. Także na infolinii twierdzą, że "niedasię". Czy ktoś może
    potwierdzić/zaprzeczyć? Może trafiłem na kogoś niedoinformowanego, a może
    faktycznie skończyła się ta oferta?
    Ewentualnie jaki inny bank da bezboleśnie przenieść kartę i zaoferuje coś z
    przyzwoitym (i tanim/bezpłatnym) pakietem ubezpieczeń podróżnych?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik