  • 1. Data: 2007-08-31 18:46:46
    Temat: Kredyt samochodowy
    Od: patrik <p...@o...pl>

    Witam.
    Chce wziąć kredyt samochodowy w wysokości 15.000 zł (100% wartości
    auta). Czy jeżeli kredyt chciałbym wziąć tylko na siebie to czy mogę
    jako współwłaściciela auta wpisać np. mojego ojca (tzn kupimy auto
    wspólnie), czy ojciec musi mieć jakiś związek z kredytem np. być
    poręczycielem?? (sprawa dość istotna przy ubezpieczeniu samochodu,
    ponieważ ja <25 lat i beż zniżek w ubezpieczalniach, on max zniżki, wiec
    różnica przy wspólnym ubezpieczeniu ok. 3000 zł rocznie).