  • 31. Data: 2006-08-20 19:27:50
    Temat: Re: Przeniesienie KK do BPH
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    > Użytkownik "Aleksander Matuszak" <r...@b...cy> napisał w
    > wiadomości news:ec9h7j$6t2$1@opal.futuro.pl...

    > A ode mnie chcieli oryginaly wyciagow. Co oczywiscie nie jest
    > zadna faktyczna przeszkoda, bo zawsze mozna wziac platne
    > duplikaty. W Rajfim tez oryginal, w BPH tez. Kopie tylkow  ING. Co
    > oddzial to jak widac obyczaj.
    >
    > marekz

    Ode mnie w BPH zrobili sobie ksero wyciągów i tyle. W Raifim rzeczywiście
    chcieli oryginały.

    Paweł

  • 32. Data: 2006-08-20 21:22:11
    Od: "August" <n...@p...pl>

    > Raczej jest 100%-owa szansa. Oni bardzo aktywnie pozyskuja
    > klientow. Wystarczy 1 wyciag do konca sierpnia wydanie za darmo
    > (standardowo nie jest bezplatne!).

    Tylko uwaga, na wymianę nie kwalifikuje się NationalGeographic, zależało mi
    na tej karcie (z ubezpieczeniem podróżnym i OC, trochę niskim, ale fajny
    bajer). Pomimo tekstu w necie nie podlega ona uproszczonej procedurze, bez
    okreslania dochodów.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 33. Data: 2006-08-21 18:57:03
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

> [...]
    > bajer). Pomimo tekstu w necie nie podlega ona uproszczonej procedurze, bez

    Mogli jednak o tym, że KK MC National Geographic nie da się uzyskać w drodze
    przeniesienia limitu z innego banku. Na stronce tego nie podali :(((
    Wziąłem sobie u nich Master Carda Mistrzowska Karta i jest OK. Polecam.
    Paweł

  • 34. Data: 2006-08-21 19:04:43
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    > Dnia 2006-08-20 12:58, osobnik MK stwierdził, iż:
    >
    > Śmieszny, niedouczony doradca...
    >
    > --
    > Marcin Nowakowski
    > MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105,
    > mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl
    > GCM/O d- s-:- a-- C++ L P- L+ E---- W+ N++ K- PS+ X++ R- tv b D+ h z+

    Chyba rzeczywiście jest trochę niedouczona, bo nawet nie chciało jej się do
    mnie zadzwonić i dać mi info czy tą kartę dostanę, czy może mój wniosek
    zostanie odrzucony :)))
    Konkurencja nie miała takich problemów. A pomyśleć, że jak BPH zostanie
    połknięty przez makaroniarzy to będzie tam o wiele gorzej niż jest teraz...
    Paweł

  • 35. Data: 2006-08-21 20:53:36
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-08-21 21:04, osobnik Paweł stwierdził, iż:
    > Chyba rzeczywiście jest trochę niedouczona, bo nawet nie chciało jej się do
    > mnie zadzwonić i dać mi info czy tą kartę dostanę, czy może mój wniosek
    > zostanie odrzucony :)))

    Znaczy się, że decyzji nie dostałeś "od ręki"? Wyskrob skargę, Tobie się
    na wiele nie przyda, ale może nauczy się i inni klienci z tego skorzystają.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 36. Data: 2006-08-27 13:42:31
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > na wiele nie przyda, ale może nauczy się i inni klienci z tego skorzystają.

    Przygód z BPH ciąg dalszy...
    Mijają już 2 tygodnie a info od pani z oddziału nadal nie ma. BPH chyba nie
    jest w stanie mi dać karty tak jak chcę. Warto zaznaczyć, że po wizycie w tym
    banku złożyłem wniosek w Raifim i po 2 dniach nowa KK Visa została już do mnie
    wysłana :))))
    P.S. Ciekawe czy BPH odezwie się do mnie pierwszy, czy ja zdążę zrezygnować i
    wycofać swój wniosek :)

    Paweł

  • 37. Data: 2006-08-27 13:55:59
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

> [...]
    > wysłana :))))
    > P.S. Ciekawe czy BPH odezwie się do mnie pierwszy, czy ja zdążę zrezygnować i

    Nie bój się, w Multi złożyłem wniosek w połowie kwietnia, a kartę
    dostałem na początku lipca :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 38. Data: 2006-08-27 14:00:53
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-08-27 15:42, osobnik Paweł stwierdził, iż:
    > Mijają już 2 tygodnie a info od pani z oddziału nadal nie ma. BPH chyba nie

    Tak, jak napisałem. Naskrob skargę (jest taki fajny, skuteczny formularz
    na www.bph.pl). Decyzję co do przenosin powinieneś dostać najpóźniej w
    tym samym dniu (w praktyce, sprawdzone, po 20 minutach).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 39. Data: 2006-08-27 18:20:34
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    > Nie bój się, w Multi złożyłem wniosek w połowie kwietnia, a kartę
    > dostałem na początku lipca :)
    > --
    > Samotnik
    > http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

    Ten Multi to w takim razie ciekawy przypadek, w mBanku kiedyś też czekałem z
    miesiąc. Dobrze, że w tym segmencie bankowości panuje spora konkurencja i
    niektóre z banków wydają KK z decyzją najpóźniej następnego dnia, a na początku
    następnego tygodnia karta przychodzi do domu :)
    A pomyśleć, że jak Pekao połknie BPH to będzie gorzej...

    Paweł

  • 40. Data: 2006-08-27 18:30:11
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > na www.bph.pl). Decyzję co do przenosin powinieneś dostać najpóźniej w
    > tym samym dniu (w praktyce, sprawdzone, po 20 minutach).

    Nie wiem, czy lepiej ich nie olać, bo w tym samym czasie polazłem do Raifiego i
    już mam decyzję a karta idzie sobie do mnie pocztą :)
    Ale swoją drogą wysmarować na niekompetentną osobę w oddziale to zawsze można.
    Możesz mi powiedzieć, gdzie na ich stronie jest formularz, czy to jest ten do
    kontaktu z bankiem?

    Pozdrawiam,
    Paweł