    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przeniesienie KK - brak koncepcji
    Date: Tue, 31 Mar 2009 19:52:23 +0200

    Z wiadomych względów nadszedł czas rozstania z Aquariousową KK.
    Chciałbym ją gdzieś przenieść. Limit nie jest szczególnie wysoki i
    spokojnie jestem w stanie uzyskać wyższy przedstawiając stosowne
    zaświadczenie o zarobkach i jeśli takowe będzie wymagane to oczywiście
    się owym wylegitymuję.

    Karta musi mieć :

    1) Bardzo dobry podgląd online. Jest to moim zdaniem największy problem,
    bo jedyny taki jaki jest w Multi ma mBank, do którego karty przenieść
    się nie da. Zbliżony podgląd do ww. ma obecnie także Millenium.

    2) Fajnie gdyby były jakieś bonusy. Niestety karta Millenium
    akceptowalna ze względu na podgląd nie ma absolutnie żadnych bonusów, do
    tego kiepskie warunki zwalniania z opłat i niefajny TOiP (duplikat w
    przypadku zgubienia kosztuje).

    3) Jeśli jest gdzieś jakaś promocja, gdzie przez X czasu nic nie płacimy
    za przenoszone zadłużenie to chętnie skorzystam (wydałbym cały limit i
    niech później wisi jako "darmowy") - ewentualnie jeśli płacimy za to
    niewiele np 1%.

    Tak więc ogólnie nie mam koncepcji :) Myślałem o Alior ale tam podgląd
    podobno tragiczny. Zastanawiałem się także nad Raiffeisen ale tam
    również online kiepski (chyba że coś się zmieniło w ciągu ostatnich 2
    lat) i karty nie mają dla mnie żadnych wartości dodanych, za to chwalę
    sobie współpracę z bankiem w dawnych czasach. Do mBanku przenieść się
    nie da, poza tym nie jestem do końca przekonany czy chce mieć jakiś
    produkt w tym banku.

    Kto ma jakiś pomysł ? A może tak ogólnie olać KK, skoro jest ku temu
    okazja ? :)

    Jedną kartę mam jeszcze w Citi, więc niby fajnie gdyby ta nowa to był MC
    ale nie jest to żaden warunek konieczny.

    --
    Mithos