  • 11. Data: 2009-04-01 19:07:32
    Temat: Re: Przeniesienie KK - brak koncepcji
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
    > Opłata? 120 transakcji w ciągu roku -- to tak dużo?

    Chodzi o zmianę TOiP do rachunku. Na dochody >8k się nie łapię, a nie
    mam ochoty robić przelewów z innych swoich rachunków.

    Nie posiadając konto Aqaurius w Multi nie mogę posiadać też ich KK.
    Wobec czego trzeba ją zamknąć. Aktualnie mam chyba zrobione 114
    transakcji więc to nie o to chodzi (wydałem też ich kartą jakieś 20k
    PLN) - a kartę ma wydaną w listopadzie, więc jeszcze sporo mógłbym wydać.

    --
    Mithos