  • 1. Data: 2003-05-22 13:51:23
    Temat: Przeliczanie transakcji :)
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Poki co jestem w trakcie zbierania informacji ale wyrazie wybija sie Citi i
    mBank pod wgzledem obslugi

    Z poczty wewnetrznej Citka:

    Szanowny Panie,

    Informujemy, ze w przypadku wyplaty w obcym bankomacie za granica kwota
    wyplaty moze byc przeliczana przez USD i EURO zanim zostanie zaksiegowana na
    rachunku w Citibanku. Powyzsze zalezy od sieci która rozlicza transakcji w
    danym regionie. Jesli transakcja wyplaty zostanie zrealizowana w walucie
    innej niz USD lub EURO nigdy nie zostanie przeliczona bezposrednio na PLN,
    zawsze wczesniej na walute sieci obslugujacej region.

    Do wyplat z obcych bankomatów moga byc takze doliczane prowizje ustalane
    najczeciej przez wlasciciela bankomatu (kwota doliczana do transakcji).
    Pragniemy nadmienic, iz na opisany powyzej sposób rozliczen nie mamy wplywu.

    Citibank wychodzac na przeciw naszym Klientom umozliwil realizacje wyplat
    nie obciazonych prowizja we wszystkich bankomatach nalezacych do naszych
    sieci. Najczesciej bankomaty te umieszczone sa w naszych oddzialach.
    Transakcja wyplaty z obcego banku 100,00 EGP zostala rozliczona na rachunku
    Konta Osobistego w PLN zgodnie z ustalonym kursem Citibanku Handlowego
    (nocny kurs Citibanku Handlowego z dnia 05/05/03).
    100,00 EGP----->>>15,14 USD---->>> 66,26 PLN.

    Z powazaniem,
    ****
    Departament Operacyjnej Obslugi Rachunkow

    mail mBanku - adres dopiero znalazlem po wejsciu na wersje angielksa bo w
    polskiej wersji jezykowej strona "kontakty" nie wyswietlala sie.

    Witam,
    Zgodnie z Pana prośbą przesyłam kursy, jakie zostały użyte do rozliczenia
    Pana transakcji z dnia 3 maja.
    100 f. egipskich x 0,1727 = 17,27 USD (kurs visa)
    17,27 USD x 3,8462 = 66,42 PLN (kurs sprzedaży BRE z dnia przetwarzania)
    Pozdrawiam
    ****

    W Millennium sprawa gdzies zostala przekazana (w mailu do mnie z ta
    informacja dowiedzialem sie ze sie nazywam Wojtek :)) a reszta bankow
    udzielila informacje przez telefon. Na czesc informacji jeszcze czekam.

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-05-22 15:08:56
    Temat: Re: Przeliczanie transakcji :)
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "JaKi"
    > W Millennium sprawa gdzies zostala przekazana (w mailu do mnie z ta
    > informacja dowiedzialem sie ze sie nazywam Wojtek :)) a reszta bankow
    > udzielila informacje przez telefon. Na czesc informacji jeszcze czekam.

    ciekaw jestem czy tez powiedza ci ze dostali zlotowki od Visy

    masz szczescie ze nie korespondowales z doradca z BPH
    mail 1 - kurs USD
    mail 2 - nie znaja przelicznika Visa
    mail 3 - kurs bankowy
    mail 4 - data kursu bankowego
    ostatecznie po 4 odpowiedziach skompletowalem to o co pytale ;-))
    *** blad ***