  • 1. Data: 2003-05-22 12:49:49
    Temat: Konto w UE a podatek belki
    Od: "Pracus 24" <2...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Mam pytanie: w jaki sposob Panstwo sciaga podatek od zyskow kapitalowych,
    ktore obywatel RP osiaga poprzez konto w Unii? Belka cos kiedys wspominal, ze
    bank zagraniczny wysyla takie informacje do Polski. A moze deklaracja takich
    dochodow lezy wylacznie w gestii polskiego podatnika?

    Pracus

  • 2. Data: 2003-05-22 13:07:43
    Temat: Re: Konto w UE a podatek belki
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Pracus 24"
    > Mam pytanie: w jaki sposob Panstwo sciaga podatek od zyskow kapitalowych,
    > ktore obywatel RP osiaga poprzez konto w Unii?

    w taki sam jak panstwa Unii scagaja podatek od zyskow kapitalowych
    osiągniętych przez obcokrajowaca /nierezydenta/ w Polsce
    obywatel nasz zaplaci 20% - albo w Unii, a jesli tam % bedzie mniejszy to
    roznice w Polsce
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-05-23 08:49:15
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    > osiągniętych przez obcokrajowaca /nierezydenta/ w Polsce
    > obywatel nasz zaplaci 20% - albo w Unii, a jesli tam % bedzie mniejszy to

    Nierezydent w Niemczech nie płaci podatków od oszczędności. A polski US nic
    nie wie o zyskach z oszczędności w bankach zagranicznych, chyba, że sami mu
    o tym powiemy.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 4. Data: 2003-05-23 09:13:12
    Od: "Pracus 24" <2...@N...gazeta.pl>

    BaLab <b...@p...com> napisał(a):

    > Nierezydent w Niemczech nie płaci podatków od oszczędności. A polski US nic
    > nie wie o zyskach z oszczędności w bankach zagranicznych, chyba, że sami mu
    > o tym powiemy.

    Jak to? To w ramach OCDE nie ma wymiany takich informacji? Nic tylko
    oszczedzac za granica!

    Pracus