  • 1. Data: 2003-05-22 13:19:10
    Temat: [mbank] % w mPlanie a kalkulator kredytowy
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Odezwał się ktoś, co coś wie na ten temat - niestety nie raczył dodać, kiedy
    ta sytuacja ulegnie zmianie.

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=715
    54&t=71480

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-05-22 20:46:46
    Temat: Re: [mbank] % w mPlanie a kalkulator kredytowy
    Od: t...@p...onet.pl

    > Odezwał się ktoś, co coś wie na ten temat - niestety nie raczył dodać, kiedy
> [...]

    Ciągle jest to samo. Przynajmniej dla kredytów w PLN. Reklama od 5,95% do 9% z
    ogonkiem. Spróbuj zmależć warunki, przy których oprocentowanie jest w granicach
    7% jak w innych bankach. Mi i wielu innym na tej liście się nie udało. Standard
    to około 8% i wiecej. Jeszcze raz z cała odpowiedzialnością stwierdzam.

    ***************
    Kredyt mieszkaniowy w PLN w mBanku jest jednym z najdroższych na rynku, zaś ich
    reklamą powinien zająć się URZĄD OCHRONY KONSUMENTA.
    ***************

    Jeszcze słówko. Jeżeli oprocentowanie podaje się w granicach, to ta minimalna
    powinna być osiągalna, przynajmniej dla SUPER klienta. Jeżeli nie jest - a nie
    jest - jest to po prostu OSZUSTWO.

    Pozdrowienia Tensor1.

    PS. Gdyby podobną 'reklamę" prowadził np. KB byłbym pierwszy, który w jeszcze
    bardziej zdecydowanych słowach obnażał by tego typu NIECNE praktyki. mBank a
    ogólniej BRE powinien się po prostu wstydzić i natychmiast wycofać tego typu
    reklamę. A oni mają jeszcze czelność mówić o jakiś trudnościach technicznych i
    tego typu dyrdymałach.

  • 3. Data: 2003-05-22 21:16:05
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał:

    > mBank a
    > ogólniej BRE powinien się po prostu wstydzić i natychmiast wycofać tego typu
    > reklamę.

    To co się dzieje w mB w kwestii oprocentowania kredytów to jakaś KPINA ! I nie
    mówie tylko o hipotecznych, ale też o KK. Coraz bardziej zaczyna mi to
    przypominać reklamy z wysokim obcasem Inteligo i inne podobne reklamy, które
    dość znacznie mijają się z prawdą ;-//

  • 4. Data: 2003-05-22 22:36:17
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > Kredyt mieszkaniowy w PLN w mBanku jest jednym z najdroższych na
    > rynku, zaś ich reklamą powinien zająć się URZĄD OCHRONY KONSUMENTA.

    Próbowałam skorzystać z kalkulatora i przy super-hiper warunkach (90 %
    wkładu, zero zobowiązań, duży majątek) nie zeszłam poniżej 7,95%.
    Tłumaczenie, że kalkulator nie został zaktualizowany uważam, za delikatnie
    mówiąc nie na miejscu.

> [...]
    > natychmiast wycofać tego typu reklamę. A oni mają jeszcze czelność
    > mówić o jakiś trudnościach technicznych i tego typu dyrdymałach.

    Dobrze,dobrze tensor :-) Wierzę Ci, że KB też byś piętnował ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn