  • 1. Data: 2002-05-31 06:32:40
    Temat: Przelewy z za granicy do Polski
    Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl>

    Który z wymienionych banków przyjmie pieniądze wysłane z RFN? Który
    najtaniej? W Pekao SA ostatnio zdarli ze mnie 40 zł.

    Inteligo, mBank, PeKaO SA - VC, LG, lUkas, PKO BP, WBK, e-Fortis?

    Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
    Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

  • 2. Data: 2002-05-31 06:45:47
    Temat: Re: Przelewy z za granicy do Polski
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 31 May 2002 08:32:40 +0200, "Janek Werbinski"
    <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> wrote:

    >Który z wymienionych banków przyjmie pieniądze wysłane z RFN? Który
    >najtaniej? W Pekao SA ostatnio zdarli ze mnie 40 zł.
    >
    >Inteligo, mBank, PeKaO SA - VC, LG, lUkas, PKO BP, WBK, e-Fortis?

    Jesli chcesz odebrac pieniadze w zlotowkach to moze zastanow sie nad
    Multi, nie ma prowizji za przyjecie przelewu zagranicznego.
    Niestety jesli chcesz wyplacic w walucie to 0,5% za wyplate z
    rachunku walutowego.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-05-31 11:46:06
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Janek Werbinski napisał(a):

    > Który z wymienionych banków przyjmie pieniądze wysłane z RFN? Który
    > najtaniej? W Pekao SA ostatnio zdarli ze mnie 40 zł.

    najtaniej to chyba mbank - bez prowizji przyjmuje, tylko przelicza na
    zlotowki

    roberts

  • 4. Data: 2002-06-01 09:57:27
    Od: "BTR" <b...@p...onet.pl>

    > najtaniej to chyba mbank - bez prowizji przyjmuje, tylko przelicza na
    > zlotowki
    Czy napewno nBank przyjmuje przelewy z zagranicy? Brat ma eKONTO i przed
    wyjazdem do angli zadzwonił na mLinie i facet mu powiedział, iż nie potrafi
    udzielić informacji czy mBank przyjmuje przelewy z zagranicy (z angli).
    Dziwne?!
    A jak powinien być napisany numer konta, wystarczy forma IBAN'owa czyli 26
    cyfr z liczbą kontrolną czy jaszcze przed numerem coś? Na stronie
    http://www.ebanki.pl/zasoby/nrb.html piszą, że to wygląda tak:
    IBAN PL67 1140 2004 0000 3102 0008 2366

    Pozdrawiam,
    Bartosz T. Rudź
    <==============>

  • 5. Data: 2002-06-01 10:13:41
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 1 Jun 2002 11:57:27 +0200, "BTR" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >udzielić informacji czy mBank przyjmuje przelewy z zagranicy (z angli).

    mBank oficjalnie nie przyjmuje przelewow z zagranicy.
    A ze w praktyce takie przelewy podobno daje sie obecnie robic to juz
    inna sprawa :).
    Ale pewnie po zmianie na SA juz przyjmowac juz nie bedzie bo przez
    SWIFT BRE juz slac sie nie da.

  • 6. Data: 2002-06-01 10:27:32
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    Wiec nie wiem jak teraz ale w pazdzierniku podalem numer konta mbanku i jego
    adres ( ten z karty bankomatowej ) w Finlandii i po tygodniu mialem telefon
    z mbanku, ze oni nie przyjmuja przelewow domyslnie, ale moge wydac polecenie
    przewalutowania i nawet przyslali mi emilem dokument jak to ma wygladac i
    dalem faxa z moim podpisem i przyjeli mi wszystko ladnie...i teraz maja moje
    polecenie by wszystkie przelewy z zagranicy przeliczali.

    qb

  • 7. Data: 2002-06-04 08:14:37
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    qb napisał(a):

> [...]
    > dalem faxa z moim podpisem i przyjeli mi wszystko ladnie...i teraz maja moje
    > polecenie by wszystkie przelewy z zagranicy przeliczali.

    wlasnie o ten fakt mi chodzilo

    roberts