  • 1. Data: 2002-05-30 17:22:08
    Temat: kb24 pokazuje bzdury
    Od: Michal Kochanowicz <m...@v...iem.pw.edu.pl>

    Cześć

    Właśnie w historii rachunku kb24 znalazłem coś takiego:
    Wpływy Wydatki Saldo po operacji (najnowsze na górze)
    816,68 816,68
    500,00 1.676,07
    120,00 1.676,07
    7,00 1.676,07
    Są to cztery kolejne transakcje. I jest tam tego więcej. Chciałem się
    dowiedzieć czy to tylko ja mam takie cyrki, czy to powszechna
    przypadłość? Bo ja właśnie zacząłem się bać.
    --
    --= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==m...@e...pw.ed
    u.pl =--

  • 2. Data: 2002-05-30 18:24:12
    Temat: Re: kb24 pokazuje bzdury
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia czw, 30 maj 2002 at 17:22 GMT,
    Michal Kochanowicz <m...@v...iem.pw.edu.pl> napisał(a):
    > Są to cztery kolejne transakcje. I jest tam tego więcej. Chciałem się
    > dowiedzieć czy to tylko ja mam takie cyrki, czy to powszechna
    > przypadłość? Bo ja właśnie zacząłem się bać.

    Kolega założył tam konto - i też to zobaczył

    Dowiedział się że: kasa znika z konta dopiero jak kwota zostanie
    rozliczona (przyjdzie potwierdzenie z banku docelowego czy jakoś tak)

    Nawet zastanawialiśmy się czy by się nie dało jakoś tego nagiąć na
    oscylatorek.

    Jurek

  • 3. Data: 2002-05-30 20:48:18
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

> [...]

    > dowiedzieć czy to tylko ja mam takie cyrki, czy to powszechna
    > przypadłość? Bo ja właśnie zacząłem się bać.

    Czesc,

    Chyba nie jestes jedyny. U mnie:

    okres historii: 30/04/2002 do 30/05/2002
    liczba operacji: 5
    saldo poczštkowe: 305,12 PLN
    wpływy: 0,00 PLN
    wydatki: 302,62 PLN
    saldo końcowe: 6,50 PLN

    W mojej algebrze 305,12 - 302,62 = 2,50 a nie 6,50 ale moze sie myle ;-)

    Powaznie mowiac, po 2,5 miesiaca korzystania KB24 musze uznac za bardzo
    niewiarygodna usluge, na dodatek reprezentujaca bardzo niski poziom techniczny.
    Poza tym, w zadnym z bankow nie zdarzylo mi sie zeby reklamacje zlozone
    droga elektroniczna (poczta wewnetrzna w interface webowym KB24) pozostaly
    bez odpowiedzi juz przez ponad 2 tygodnie. Zobaczymy jak dlugo bede jeszcze
    musial czekac na laskawa odpowiedz banku.

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|

  • 4. Data: 2002-05-31 16:14:55
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Wojciech Kus pisze:
    >Chyba nie jestes jedyny. U mnie:

    U mojego ojca wczoraj nie zgadzało się saldo z historią rachunku (w
    historii nie było opłaty za prowadzenie - w saldzie była już pobrana).
    Nie działają przelewy z datą przyszłą. Nie udało się też wykonać
    przelewu do Inteligo. Totalna porażka to kb24.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 5. Data: 2002-05-31 16:20:41
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, May 31, 2002 at 04:14:55PM +0000, Radek B wrote:

    > U mojego ojca wczoraj nie zgadzało się saldo z historią rachunku (w
    > historii nie było opłaty za prowadzenie - w saldzie była już pobrana).

    E, ja znam co najmniej dwa banki gdzie tez to stoi na glowie ;-)

    --

    --w