  • 1. Data: 2002-05-30 18:29:44
    Temat: kredyt mieszkaniowy-jaka waluta
    Od: <s...@p...onet.pl>

    witam serdecznie!
    nosze sie z zamiarem zakupu nieruchomosci, ktora w czesci bedzie finansowana z
    bankowej kreski. moje pytanie dotyczy waluty w ktorej korzystnie byloby wziasc
    kredyt
    uprzejmie prosze o rade
    pozdrawiam
    Szymek

  • 2. Data: 2002-05-31 08:47:57
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy-jaka waluta
    Od: <p...@p...onet.pl>

    . moje pytanie dotyczy waluty w ktorej korzystnie byloby wziasc

    Mam podobny problem.

    Kredyty indeksowane waluta obca sa niewatpliwe oplacalne ale ryzykowne na
    dluzsz mete. Diabli wiedza co nasi magicy od finansow nam w najblizej
    przyszlosci wymysla. Slyszalem ze zlotowka ma sztucznie stracic na wartosci.
    Generalnie chyba o takiej formie kredytu nalezalo by myslec przy zalozeniu
    splaty w krotkim okresie.

    Zlotowkowy natomias jest dosyc drogi ale tanieje i ma taniec. Podobno jakis
    bank, cyba PBK obnizyl juz oprocentowanie ponizej 10 %. No i jest w
    przygotowaniu ustawa o dofinansowaniu kredytow mieszk.

    Tyle wiem

    Pablo

  • 3. Data: 2002-05-31 18:54:27
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    > No i jest w
    > przygotowaniu ustawa o dofinansowaniu kredytow mieszk.

    MichalL