  • 1. Data: 2006-03-08 00:55:20
    Temat: Lokata w Mbanku
    Od: b...@w...pl

    Witam

    Chciałbym założyć jakąś lokatę, albo cokolwiek o w miarę wysokim oprocentowaniu,
    wpłacić coś ok 10.000.
    Mbank dlatego, bo mam tam eKONTO i jestem zadowlony z ich usług (a własciwie z
    tego, że przez interenet moge się sam sprawnie obsłużyć). I chyba wygodniej i
    taniej robić operacje między lokatą i kontem w jednym banku.

    Ktoś mógłby coś polecić? Zalezy mi oczywiście na wysokim oprocentowaniu,
    możliwości dokładania pieniędzy do tej lokaty i ewentualnie wypłaty bez utraty
    odsetek.

    Mam nadzieję, że nikogo nie uraziłem pytaniem, ale jestem kompletnie zielony.

    dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-08 08:20:50
    Temat: Re: Lokata w Mbanku
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia 8 Mar 2006 01:55:20 +0100, b...@w...pl napisał(a):

    > Ktoś mógłby coś polecić? Zalezy mi oczywiście na wysokim oprocentowaniu,
    > możliwości dokładania pieniędzy do tej lokaty i ewentualnie wypłaty bez utraty
    > odsetek.

    Jeśli bez utarty odsetek, to fundusze odpadają i pozostaje ci tylko emax+
    (lokaty nie warto). opis na stronie banku, żadnych haczyków nie ma, ale
    trzeba przeczytać co napisali.

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl