  • 1. Data: 2004-01-31 16:36:49
    Temat: [Lukas] Visa Classic - obniżka % (3m - 22,5%)
    Od: d...@p...onet.pl

    Dostałem imienny list z informacją, że od 01.02-30.04 wykonane
    transakcje GOTÓWKOWE będą oprocentowanie nie 29,9 tylko 22,5%.

    Czyli chcą zachęcać do podejmowania gotówki z bankomatów.

    pozdr.

  • 2. Data: 2004-01-31 23:27:06
    Temat: Re: [Lukas] Visa Classic - obniżka % (3m - 22,5%)
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 31 Jan 2004 17:36:49 +0100, d...@p...onet.pl wrote:

    >Dostałem imienny list z informacją, że od 01.02-30.04 wykonane
    >transakcje GOTÓWKOWE będą oprocentowanie nie 29,9 tylko 22,5%.
    >
    >Czyli chcą zachęcać do podejmowania gotówki z bankomatów.

    eee, nie doczytałeś: "Promocja oprocentowania nie obejmuje wypłat
    gotówki".
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2004-02-01 15:35:53
    Od: d...@p...onet.pl

    > eee, nie doczytałeś: "Promocja oprocentowania nie obejmuje wypłat
    > gotówki".

    Jeżeli promocja dotyczy operacji gotówkowych to chyba musisz te
    pieniądze pobrać z bankomatu.
    Promocja nie dotyczy prowizji za wypłatę, tylko późniejszego % kredytu
    w karcie i tak napisałem.

    pozdr.

  • 4. Data: 2004-02-01 16:08:49
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    d...@p...onet.pl wrote:
    > Dostałem imienny list z informacją, że od 01.02-30.04 wykonane
    > transakcje GOTÓWKOWE będą oprocentowanie nie 29,9 tylko 22,5%.
    >
    > Czyli chcą zachęcać do podejmowania gotówki z bankomatów.

    Tak czy siak, takie oprocentowanie nazywa sie lichwą i jest tępione
    przez wiele religii i systemów etycznych.

    MichalL

  • 5. Data: 2004-02-01 17:35:58
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 1 Feb 2004 16:35:53 +0100, d...@p...onet.pl wrote:

    >Jeżeli promocja dotyczy operacji gotówkowych to chyba musisz te
    >pieniądze pobrać z bankomatu.
    >Promocja nie dotyczy prowizji za wypłatę, tylko późniejszego % kredytu
    >w karcie i tak napisałem.

    może mamy inne pisma. W moim mowa jest o obniżeniu oprocentowania
    kredytu o 7,4pp, ale "Promocja oprocentowania nie obejmuje wypłat
    gotówki". Mowa jest jedynie o "zakupach kartą kredytową". Nie widzę
    tam nijak, że "chcą zachęcać do podejmowania gotówki z bankomatów".
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2004-02-01 17:45:48
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    2...@4...com,
    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>:

> [...]
    > gotówki". Mowa jest jedynie o "zakupach kartą kredytową". Nie widzę
    > tam nijak, że "chcą zachęcać do podejmowania gotówki z bankomatów".

    Tak scisle rzecz biorac, operacje gotowkowa bez bankomatu mozna wykonac w
    terminalu na poczcie albo w banku, ale pewnie nie o to chodzi.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-02-02 08:06:34
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bvj8c0$mbh$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tak czy siak, takie oprocentowanie nazywa sie lichwą i jest tępione
    > przez wiele religii i systemów etycznych.

    ROTFL
    1. poczytaj, co to jest lichwa.
    2. odsetki ustawowe są raptem niecałe 3 razy mniejsze, a stanowią one
    najmniejsze zabezpieczenie. Umownie można zastrzec zupełnie inne.
    3. z doświadczenia moge Ci powiedzieć, że odsetki _120%_ przechodzą w sądach
    bez gadania...

    Pozdrawiam,
    Washko