  • 1. Data: 2009-12-06 10:23:00
    Temat: Przelew Eurobank->Multibank i sesje elixir
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Witam
    W piątek wieczór przelałem kwote z jednego banku do drugiego. wg sesji
    elixir pieniądze powinny być już w sobotę, jest niedziela a kasy dalej
    niema.
    Czy sesje elixir w weekend mają "wolne"?

    --
    Scowron

  • 2. Data: 2009-12-06 10:35:32
    Temat: Re: Przelew Eurobank->Multibank i sesje elixir
    Od: "dx" <d...@m...com>

    Użytkownik "Scowron" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niema.
    > Czy sesje elixir w weekend mają "wolne"?

    Google sie zepsuło?

    dx

  • 3. Data: 2009-12-06 10:45:09
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Dnia 06-12-2009 o 11:35:32 dx <d...@m...com> napisał(a):

    > Użytkownik "Scowron" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Google sie zepsuło?
    >
    > dx

    Wg tego co znalazłem na stronie http://www.money.pl/banki/elixir/
    z EB pieniądze powinny wyjść o 8.00 i przyjść o 12.00 w sobotę. Niestety
    tak się nie stało więc dlatego tutaj napisałem.
    Nie ma tam natomiast nic o tym że sesje dotyczą tylko dni roboczych.

    --
    Scowron

  • 4. Data: 2009-12-06 11:03:34
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Scowron" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie ma tam natomiast nic o tym że sesje dotyczą tylko dni roboczych.

    Ale dotyczą tylko roboczych.

  • 5. Data: 2009-12-06 11:42:13
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Dnia 06-12-2009 o 12:03:34 MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Scowron" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ale dotyczą tylko roboczych.

    No to teraz już wiem :)

    --
    Scowron

  • 6. Data: 2009-12-06 11:43:34
    Od: "dx" <d...@m...com>

> [...]
    > tak się nie stało więc dlatego tutaj napisałem.
    > Nie ma tam natomiast nic o tym że sesje dotyczą tylko dni roboczych.

    U samego źródła, czyli na www.kir.pl, w dziale FAQ pisze:

    "Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. przeprowadza rozliczenia od poniedziałku do
    piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy."

    dx

  • 7. Data: 2010-01-28 20:34:06
    Od: "johnzestanow" <zebolekszczerbolek@WYTNIJ_TOpoczta.fm>

    te przelewy dotyczą tylko dn iroboczych, tak jest w większości banków , że przelewy w
    sobote nie dochodzą i neistety trzeba czekać do poniedziałku :)