  • 1. Data: 2009-12-05 15:45:27
    Temat: DBnet & PINoffline?
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    Czy ktoś z szanownego grona mądrych ludzi z pbb może potwierdzić, że na
    kartach VE wydawanych do konta dbnet występuje takie miłe zjawisko jak
    PINoffline? :)

    Pozdraviam.

  • 2. Data: 2009-12-08 23:31:58
    Temat: Re: DBnet & PINoffline?
    Od: "MG" <n...@s...com>

    Użytkownik "Valdi" napisał:
    > Czy ktoś z szanownego grona mądrych ludzi z pbb może potwierdzić, że na
    > kartach VE wydawanych do konta dbnet występuje takie miłe zjawisko jak
    > PINoffline? :)

    Miłe to może i jest, ale jeśli karta obsługuje kryptografię asymetryczną.
    Niestety, nie miałem w ręku takiej karty i nawet się nie orientuję, kto im
    ją wydaje, więc się na temat samego produktu nie potrafię wypowiedzieć.

    Dosyć powszechną ostatnio praktyką jest wydawanie karty z zablokowanym PINem
    offline i późniejsze uaktywnianie go skryptem. Reszta parametrów zarządzania
    ryzykiem w karcie również poustawiana jest tak, że wszystkie transakcje na
    razie są online. Niektórzy się jednak jakoś za bardzo nie kwapią ze
    skryptami zmieniającymi taki stan rzeczy.
    Nie wiem, czy tak jest w przypadku tej akurat karty, ale nie zdziwiłbym się.

    --
    MG

  • 3. Data: 2009-12-09 07:05:34
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MG" news:hfmm61$ra8$1@news.interia.pl

    [ciach]

    Nie pocieszyłeś mnie. No nic, będzie to sprawdzane organoleptycznie :)

  • 4. Data: 2009-12-10 11:52:21
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 9 Gru, 00:31, "MG" <n...@s...com> wrote:

> [...]
    > ją wydaje, więc się na temat samego produktu nie potrafię wypowiedzieć.

    First Data
    http://www.otopr.pl/pr/first-data-i-deutsche-bank-po
    szerzaja-zakres-wspolpracy,art,10778.html

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus