  • 1. Data: 2009-12-05 17:55:00
    Temat: ge money bank i bph nizsze raty...
    Od: "Tomasz@" <t...@w...pl>

    Witam,
    mam kredyt gotowkowy w GE i do splaty pozostalo okolo 6tys. splata nawet
    przed czasem, wczoraj pani z banku dzwoni i pyta czy chce skorzystac z
    obnizenia oprocentowania/odsetek splacanych rat z okazji polaczenia banku z
    bph.
    Niby o 30 zl mniej ale to zawsze 300zl na 10 ratach , ktore mi zostaly.
    Dziwne jednak ,ze bank dzwoni z taka propozycja, czy moze sa jakies ukryte
    gwiazdki typu prowizja od obnizki oprocentowania/odsetek :)) ??

    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2009-12-06 09:18:51
    Temat: Re: ge money bank i bph nizsze raty...
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Tomasz@ pisze:
> [...]
    > Dziwne jednak ,ze bank dzwoni z taka propozycja, czy moze sa jakies ukryte
    > gwiazdki typu prowizja od obnizki oprocentowania/odsetek :)) ??

    Najlepiej pofatygowac sie do oddzialu i sprawdzic regulamin zwiazany z
    taka obnizke wentualnie umowe, jesli przy tym sie podpisuje nowe waruki.

    Mam kredyt gotowkowy w mbnaku i tam zmiany oprocentowania zwiazane ze
    zmianamu stop (przewaznie w gore, spradycznie w dol) odbywaja sie bez
    udzialu klienta i kosztow z jego strony.

  • 3. Data: 2009-12-07 20:06:54
    Od: "Tomasz@" <t...@w...pl>

    > Najlepiej pofatygowac sie do oddzialu i sprawdzic regulamin zwiazany z
    > taka obnizke wentualnie umowe, jesli przy tym sie podpisuje nowe waruki.

    wiec bylem,sie usmialem,podziekowalem i wyszedlem.
    Pani z banku zaoferowala raty nizsze o 50zl a nie o 30zl zwiekszajac jednak
    raty o 2.Szybka kalkulacja wykazala ,iz zaplacilbym dwukrotnosc oszczedzonej
    kwoty przy 10 ratach.
    Calkowity bezsens i strata czasu.

    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2009-12-07 20:28:13
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Tomasz@ pisze:

> [...]
    > raty o 2.Szybka kalkulacja wykazala ,iz zaplacilbym dwukrotnosc oszczedzonej

    Jak widac gemoney wprowadza swoje dobre tradycje z okazji polaczenia ;)