  • 1. Data: 2004-05-08 08:05:18
    Temat: Przekroczony limit KK
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Wlasnie to zrobilem :(
    Nawet nie wiem jak to sie stalo, w czwartek sprawdzalem saldo i bylo jeszcze
    160PLN luzu. Wczoraj bylem na zakupach i juz mi sie nie udalo zaplacic KK,
    bo zeszly jakies zalegle platnosci i przekroczylem limit o 17PLN.

    I wlasnie mam pytanie, czy ktos wie jak postepuje Lukas ze swoimi KK?
    Zamierzam splacic ja czesciowo w poniedzialek, bo w weekend KIR ma wolne.
    Ale zgodnie z TOiP za przekroczenie limitu pobieraja oplate 1% kwoty
    przekorczenia, min. 30PLN. Czy ta oplata jest naliczana automatycznie w
    momencie przekroczenia limitu czy tylko w momencie gdy ne nastepuje
    natychmiastowe nadplacenie przekraczajacej kwoty?

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 2. Data: 2004-05-08 08:49:14
    Temat: Re: Przekroczony limit KK
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Lopez napisal/a:

    > I wlasnie mam pytanie, czy ktos wie jak postepuje Lukas ze swoimi KK?
    > Zamierzam splacic ja czesciowo w poniedzialek, bo w weekend KIR ma
    > wolne.

    jeżeli masz konto w Lukasie, to mogłeś puścić przelew w nocy tego samego
    dnia, w którym dowiedziałeś się o przekroczeniu (wewnętrzny, nie idzie
    KIR-em).
    Jeżeli nie masz - możesz jeszcze spróbować wpłacić dzisiaj w placówce
    Lukasa.

    > Czy ta oplata jest naliczana
    > automatycznie w momencie przekroczenia limitu czy tylko w momencie
    > gdy ne nastepuje natychmiastowe nadplacenie przekraczajacej kwoty?

    "Natychmiastowe" - tzn. aby saldo dnia zamknąć bez przekroczenia limitu?
    tego akurat nie jestem pewien, niestety znając brak miłosierdzia Lukasa
    podejrzewam, że dostaniesz rachunek na 30 zł na następnym wyciągu.

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 3. Data: 2004-05-08 13:13:26
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > KIR-em).
    > Jeżeli nie masz - możesz jeszcze spróbować wpłacić dzisiaj w placówce

    Jeżeli nie masz - poproś kogoś, kto ma, kolegę, żonę, brata...
    zbyszko janke