  • 1. Data: 2002-05-24 18:00:36
    Temat: multilinia = "mam juz dosc...."
    Od: "Prometeusz" <x...@p...com>

    co najmniej od tygodnia moja zona probuje dodzwonic sie do multibanku
    zeby aktywowac zdalne kanaly dostepu, liste hasel jednorazowych
    i zareklamowac karte VE (nadrukowali nazwisko z bledem)

    nie wiem byc moze multilinia jest tak przeciazona przez reklamy w mediach
    i wszyscy dzwonia i pytaja o Plany Finansowe....itd

    w kazdym razie, w koncu przed chwila udalo sie dodzwonic
    i nawet oddzwonili - niestety - gdy Pani z multilini miala przelaczyc na
    wprowadzanie telekodu
    cos zerwalo polaczenie (chyba cos Pani nie wyszlo)
    minelo juz kilkanascie minut i nikt z Banku nie dzwoni

    bardzo mocno mnie to irytuje
    wszystko byloby latwiejsze do zaakceptowania gdyby multilinia byla free
    a to dzwonic kilka razy dziennie w roznych porach, przez tydzien...itd

    no troche sie wyzalilem ;-)
    ciekawe co dalej, chyba trzeba przejsc sie do placowki.....

  • 2. Data: 2002-05-24 20:21:48
    Temat: Re: multilinia = "mam juz dosc...."
    Od: "P" <l...@w...pl>

    Witam
    Strasznie dziwne. Ja dzwoniłem ostatnio (w ciągu 2 tyg.) dwa razy i
    uzyskałem połączenie bez problemu. Raz dzwoniłem około północy (lubię te
    godziny, wtedy nie czekasz). Innym razem przed południem, czekałem może 2
    minuty.
    Pozdrawiam i powodzenia

    Paweł

  • 3. Data: 2002-05-24 21:57:40
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > co najmniej od tygodnia moja zona probuje dodzwonic sie do multibanku

    Ja takze mam takie odczucie, że nie wyrabiają - a konkretnie mają chyba za mało linii
    wejściowych do centralki, bo jest sygnał zajętości. Od dwóch dni próbuje dowiedzieć
    sie, co z moim wnioskiem o kredyt w rachunku, niestety, bez rezultatu - non stop
    zajęte. Chyba dobrą decyzją było nie wyrabianie sobie w tym banku żadnej karty ;-)

    > bardzo mocno mnie to irytuje

    Mnie także - co 'gorsza' mbank sobie radzi bez problemów, a za konto u nich nie płacę
    :-)

    > wszystko byloby latwiejsze do zaakceptowania gdyby multilinia byla free
    > a to dzwonic kilka razy dziennie w roznych porach, przez tydzien...itd

    Mam inne zdanie - niech będzie jak jest - tylko niech działa!

    > no troche sie wyzalilem ;-)
    > ciekawe co dalej, chyba trzeba przejsc sie do placowki.....

    Ja sie tak łatwo nie poddam

    Pozdrawiam serdecznie

    Tomek Kulesza

  • 4. Data: 2002-05-26 12:43:07
    Temat: Re: multilinia =
    Od: "Nicto Wujek" <n...@N...poczta.gazeta.pl>

    No to sie nie wyrabiaja, wszystko przez te Plany :-) Jak masz juz dosyc tel.
    to przejdz sie do placowki. Tam zalatwia wszystko od reki no i masz wieksze
    prawdopodobienstwo ze przyspiesza te wszystkie sprawy :-)

    Pozdrawiam

    Nicto Wujek