  • 11. Data: 2002-11-18 20:02:25
    Temat: Re: Prośba studenta
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:arbdns$mhv$1@news.onet.pl...
    > Zagladales do tych gazeta, ze tak piszesz?
    > Trudno mi sobie wypobrazic, zeby w taich gazetach jak Bank, GB, i inne
    > wymieniane przeze mnie o tym pisali ;)

    To bylo akurat o Playboyu i Maximie. Reszte przejrze jak sie do jakiejs
    biblioteki przejrze. Niemniej dziekuje.

    > Czy to pytanie podchwytliwe?

    Naturalnie :) A moze bylbys tak mily zeby mi te materialy udostepnic?

    --

    Kazimierz
    GG1213856

  • 12. Data: 2002-11-18 22:55:41
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    <news:arb6ro$627$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > Miesiecznik Bank wymienilem ;)

    A, przepraszam.

    > A MM - zapomnialem, a nawet go prenumeruje.

    To tak, jak ja (tzn. zapomniałem przedłużyć, ale trzeba zrobić
    przelew ;-) ). Bardzo cenię sobie to pismo.

    > Czyli jeszcze mozna szukac w Press i Impact ;)

    To bardziej o reklamie, ale w sumie pewnie i tam coś można
    znaleźć.

    W każdym razie materiałów są naprawdę stosy, nie wiem, po
    co w ogóle zadawać pytanie - wystarczy wejść do Empiku i
    się zorientować.

    --
    Konrad J. Brywczyński Bus station is the place where bus stops.
    k...@b...tk Trainstation is the place where train stops.

  • 13. Data: 2002-11-19 07:57:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > W każdym razie materiałów są naprawdę stosy, nie wiem, po
    > co w ogóle zadawać pytanie - wystarczy wejść do Empiku i
    > się zorientować.

    A ja wczoraj kupilem nowego Maxima - 7 zl - bo.. kalendarz Inteligo w
    srodku byl :)

  • 14. Data: 2002-11-19 13:57:35
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:arcsbq$rf9$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > A ja wczoraj kupilem nowego Maxima - 7 zl - bo.. kalendarz Inteligo w
    > srodku byl :)

    Jakiego typu to kalendarz? Terminarz-książeczka (jakiego mniej więcej
    formatu)? Na biurko? Na ścianę?

  • 15. Data: 2002-11-19 20:15:27
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Jakiego typu to kalendarz? Terminarz-książeczka (jakiego mniej
    więcej
    > formatu)? Na biurko? Na ścianę?

    Na sciane z polskimi laskami :)

  • 16. Data: 2002-11-19 20:38:06
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:are652$fij$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Na sciane z polskimi laskami :)

    poważnie mówisz czy jaja sobie ze mnie robisz? Inteligo?

    jeśli tak, to ja podziękuję :)

  • 17. Data: 2002-11-19 20:53:12
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > poważnie mówisz czy jaja sobie ze mnie robisz? Inteligo?
    >
    > jeśli tak, to ja podziękuję :)

    Pelna powaga.
    Mniam mniam.
    Dodatkowo reklama, ze jak zalozysz przez maximonline to masz pol roku
    prenumerate

  • 18. Data: 2002-11-19 20:55:51
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:are8c0$kjm$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Pelna powaga.
    > Mniam mniam.

    Dzięki, Amra.
    Już nie opisuj kalendarza, a przynajmniej NNTG ;)

  • 19. Data: 2002-11-19 23:21:57
    Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>

    Kazimierz <k...@g...pl> napisał(a):

    > Tylko, ze mi chodzi o jakies teksty od strony bardziej naukowej, a nie od
    > strony uzytkownika.

    Może nie uwierzysz ale ja kiedys czytałem w tym piśmie bardzo poważny artykuł
    na temat gwaizd, astrofizyki i zycia w kosmosie ... a zę to mocno okraszone
    puszytymi króliczkami więc i czyta się przyjemnie :)

    Pozdr.
    Sark

  • 20. Data: 2002-11-20 10:42:49
    Od: a...@p...onet.pl